Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at man har hatt en MA?? Er det ikke slik at der ikke nødvendigvis er blødninger eller andre symptomer da og at kroppen kan fortsette å tro den er gravid?? Jeg er 11+6 og har svært lite symptomer på at jeg faktisk er gravid. Mye luft i magen og ømme bryster de første par ukene, men det er det... Er 1. gangs og vet jo ikke helt hva det går i... Skal til privat UL 10. April da jeg ikke orker å vente til midten av mai på ordinær UL. Kanskje ett luksusproblem og ikke kjenne noe, men lurer jo på om der er liv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde heller ikke mye symtomer me nr 1. Så lenge du ik blør lr har smerter er du nok gravid. Evnt ta kontakt me lege/jordmor å få hørt hjertelyden der.

Skrevet

En Ma kan være veldig forskjellig. Jeg hadde hverken blødninger eller smerter ved mine 'MA. Mange opplever litt blodig utflod, eller at de mister symptomene, men dette er jo også "vanlig" i normale svangerskap. Jeg regner med at du bare er en av de heldige som slipper å plages så mye. Med min første hadde jeg nesten ikke symptomer, slik at jeg var nesten redd jeg innbilte meg det, men ul i uke 18 viste at alt var som det skulle.

Men, hvis du er veldig bekymret, så er det bedre å ta en ekstra ul..

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg hadde heller ikke noe symptomer med min første, gikk ikke opp for meg før jeg var på ul i uke 18.. Jeg hadde en MA i 2005, hadde ikke noe vondt. Men begynte å blø litt i uke 9. Det varte i ti min ca, så gikk det noen dager også blødde jeg litt igjen. Men det var alt.. Symptomene forsvant da.. Bestill deg en UL time, men alt er sikkert bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...