Lillemy29 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hadde el på ons/tors denne uka. har hatt sex i den perioden. Er invitert på fest ikveld. Noen synspunkter om å drikke litt vin i denne perioden??
så gla' Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Synes godt du kan ta litt vin ja. Vi kan jo ikke sette hele livet på vent selv om vi er prøvere. Kos deg masse i kveld :-)
Klar Som Et Egg Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg lever som vanlig selv om vi prøver. er i femte pp, er innstilt på at dette kan ta tid, så jeg gidder ikke stresse med ting jeg ikke burde gjøre før jeg har en positiv graviditets-test foran meg. tror det er sunt å ta det helt med ro mtp alkohol i denne tida.. hvis en stresser for mye,er ikke det bra heller... jeg skal kose meg med vin i kveld :-) håper det er flere som gjør også!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg skal også drikke litt vin ikveld. Har vært syk ett par dager nå,så synes jeg fortjener å komme meg ut litt blant folk igjen :-) kos dere jenter.
SOMMERSMILET Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 alkehol er ikke så viktig for meg så jeg drikker ikke nå i prøveperiodene.
lykkelig78 Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Jeg hadde selv det problemet i går kveld, men fant ut at jeg tok et par glass for å kose meg med. Er viktig å leve selv om man prøver! Kose deg i kveld du!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå