Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Kl er 3:50 i Oslo sentrum, jeg og ei venninne har vært på byen, og er brisne, men ikke fulle, og vi skjønner hva vi gjør. Nattbussen kommer ikke før om 10 minutter, og da skjer det: Jeg må skikkelig på do! Hva gjør jeg da egentlig? Alt av steder hvor en kan gå på do er jo stengt, og bussen hjem tar en halvtime, så jeg må altså i så fall holde meg i over 40 minutter. Om jeg da gjemmer meg i en busk for å tisse og politiet kommer akkurat da, kan de bøtelegge meg?
* 5 om dagen * Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 ja, er du på offentlig plass,så kan de det. her koster det 4000 å bli kvitt noen dråper, om en blir tatt da.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Men hvilket annet alternativ har man? Hvis man vet at man ikke greier å holde seg i 40 min? Tisse i buksa på bussen? For det blir jo et uhell, og jeg antar at det ikke er ulovlig.
LizzyG Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Alternativene dine er å finne en do (f. eks på et utested eller noe) eller å holde seg. Du fåt bot hvis du blir tatt for tisse ute. Hjelper ikke å si at du ikke hadde greid å holde deg.
frøken blå Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 MÅ vel bare holde deg antar jeg, vanskelig som det er. Man vet jo man må tisse før dette punktet hvor man blir desperat også? Ergo kunne du gått på do før dere gikk til bussen. Eller på en 7eleven, ekkelt som det høres ut. Bot får man ja. Skikkelig bot også.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Det er flere døgnåpne (om enn lugubre) toaletter i Oslo sentrum, det er også toaletter på flere av "sjappene" som er åpne etter utestedene er stengt. Jeg er så heldig å bo et sted hvor nattbussene faktisk har do (altså de fra Oslo og hit) Evt så er det muligheter for å kanskje lure den stakkars bussjåføren til å stoppe på en bensinstasjon?! True med å pisse i setet?! *flire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå