Minesmå:)+en til! Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Niesen min har vært barnevakt fra i går kveld 19, vi kom hjem 04.00, hun stod opp med Leon til klokken 09.00. Jeg tenkte 300kr. Er det mye eller lite?
AE❤️ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Da hadde nok jeg gitt 500 kr.. J eg pleide og få 300 kr for og sitte en kveld.. Her er det jo litt mer enn en kveld, også sto hun jo opp med ham i tilegg!
Minesmå:)+en til! Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 ok... husker jeg fikk 100kr sa jeg satt barnevakt for 10 år siden, og det var for en kveld og morgen... litt forskjell der ja. Andre?
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 kommer litt ann på alder sier jeg da..en 12åring hadde jeg gitt 300..om hun er 16 rundt der hadde jeg gitt 400 kanskje..men ikke 500... hehe dessuten er det ikke akkurat JOBB å sitte åse på tv om kvelden å stå opp om morran var kanskje det som var litt jobb..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 jeg betaler 400,- for en kveld,da har jeg lagt barnet mitt selv-og er hjemme mellom 2 og 4.Da får dem brus og godteri i tillegg..Har dem lang vei hjem betaler jeg drosjen og..Dette er dobbelt så mye som mine venniner betaler sine barnevakter da,så det er veldig forskjellig.Men sover dem der og står opp med barnet bør dem hvertfall få 500,- syns jeg da.
nicknavn Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Mulig det ikke er så mye jobb å være barnevakt, men alikavell en ansvarsfull oppgave. Det kan skje like mye uforusett når barnevakten er der som når foreldrene er hjemme. Da tenker jeg på akutt sykdom (oppkast), feber, strømbrudd, brann, barnet våkner etc etc. Samt at det er en liten jobb for barenvakten å stå opp også, men det skrev du jo selv. 500; ville jeg ha gitt uavhengig av alder. (mulig jeg ikke villa ha hatt en 12 åring til barnevakt over så lang tid)
litakine og Theodor Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 jeg brukte å få 200 jeg, når jeg passet mine kusiner/fettere... da var jeg våken med dem, la dem, sov over og spiste frokost (med hele familien på morran)... synes det var kjempe greit jeg... var 12, og det er 8 år siden... satt ofte for dem og da, på kvelden til vanlig og, til kanskje 10 - og fikk da 50lapp.... men det er vel kanskje nye tider nå?
Minesmå:)+en til! Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 Syns d var mye med 500 jeg, men d er vel kanskje det som er vanlig nå til dags for en slik jobb. Det er jammen blitt nye tider ja!!! Jeg var lykkelig for den 100-lappen jeg fikk da jeg satt barnehakt i en alder av 15 år! Da stod jeg opp om morgenen også... JAJA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå