Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet til venninden min ønsker seg sverd til bursdagen. Og det synes foreldrene er ok. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... at han helt sikkert blir en ond, kriminell gutt i tenårene...

eller kanskje han bare er inspirert av Kaptein Sabeltann, og vil leke at han er med på sjørøverskuta? :)

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt sverd til en tre åring ikke eldre heller, men det er min mening. Synes ikke at sabeltann leken er noe fin, også har jeg opplevd at barn har stikket hverandre i øynene med sverd. Men det kan de jo også gjøre med pinner.

Synes at du må kjenne på følelsene din og kjøpe det du synes er greit. Det finne jo masse andre sabeltann ting og kjøpe hvis det er han, han er opptatt av.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt det for å si det sånn. Synes ikke noe om at barn leker med sverd/kniver/pistoler osv - om de er aldri så mye av plast. Men det er nå meg da.

Har to jenter selv og håper å slippe unna våpenønsker....

Skrevet

Vi kjøpte sverd til mini i jula. Han er 2 år... :)

Skrevet

Vi kjøpte sverd til junior i januar, da var han 2,5.. Hadde egentlig tenkt å vente mye lenger med et evnt sverdkjøp, men han elsker sabeltann, og ble super glad når han fikk det.

Det er alikevel visse begrensninger, han må bare fekte, ikke stikke, osv. Har en del regler om når sverdet skal brukes, og så langt går dette veldig fint, han har ikke stukket noen enda ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...