Gå til innhold

Fy F så kvalm han der Jan Thomas er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare at han ser ut som en deformert dukke, men han virker så ufattelig dum i tillegg! Og så PR-kåt! ÆSJ!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg.. Ikke så ille å få betalt når du kan INGENTING da?

Han har iallfall skjønt det.. Den make-up'en han kan er selvlært. Bare det sier endel. Han kan ikke klippe eller farge hår for dere som trodde det! Han er ikke frisør,han har folk til å gjøre alt sånt. Og det motegreiene hans,er kun hans meninger om andre. Møkkamann.

Skrevet

Men hvorfor har du problemer med at han synes mye i media. Så lenge han er så populær som han er vil jo journalistene fråtse i ham, så jeg trur du får plages lenge ennå da.

Eller var det et anfall av janteloven som bet deg??

Skrevet

Janteloven, ja. Norge er infisert av folk med den holdningen. Tåler dere ikke at folk er annerledes? Stiller meg helt nøytral til ham, jeg, han har da ikke gjort meg noe.

Skrevet

Ånklie motegreier er jo så mye mer enn noens meninger om andre. Det finnes overhodet ingen garanti for at man kan klippe hår om man er utdannet frisør heller.

Skrevet

Njå, ser ikke for meg at han er den mest interessante samtalepartneren. Men hva vet vel jeg?

Skrevet

Jeg liker han jeg! Syns han virker veldig hyggelig og morsom...

Skrevet

Er det han som sa rett ut på tv at kvinnfolk ikke måtte amme for da fikk man hengepupper??

Skrevet

Ja, han som var ydmyk og beklaget det hele etterpå og innrømmet at han ikke visste noen ting om amming. Alle kan si noe dumt en gang i blant;)

Skrevet

Ja det er jo sant.Men det blir vel blåst mer opp når man er kjendis.

Var det ikke noe tull med at han ikke fikk startet salongen sin når han skulle? Følger ikke så godt med.

Skrevet

Han er faktisk veldig koselig. Ikke akkurat PR-kåt heller, skulle bare visst hvor mange som er interessert i å komme i kontakt med han hver dag. Dum er han hvert fal ikke!

Skrevet

Helt greit for meg at han er annerledes, men han forsøker å spre endel "amerikanske verdier" som jeg er imot. En ting er mote, sminke og hår, det er ok, men å operere og sprøyte inn diverse er bare så dumt. Mulig han har vært pen engang, men det begynner å bli lenge siden. Han ser ut som en blank dukke. Og det programmet der han var hos enellerannen fyr i NY og fikk sprøytet inn noe greier i kinnene gjorde at jeg deretter bare har ansett ham som en dum klovn. Ingen som er vel bevarte lar en fyr som han i NY røre seg engang, han så jo værre ut enn Michael Jackson til og med. Nei, han der har jeg ikke sansen for, men tv elsker jo sånne klovner i vår realty tid!

Skrevet

Jeg synes han er en morsom fyr og gleder meg til programmet hans begynner igjen i kveld på tv2 sebra! hi hi

Han er amerikanisert, selvgod og sykt jålete, god underholdning på en søndagskveld ihvertfall!

Skrevet

Morsom kar!

Men hadde nok aldri latt han farge eller klippe håret mitt! Forøvrig ikke de som jobber i salongen hans heller, been there done that! Og ble ikke fornøyd etter å ha vært der flere ganger, holder meg til Tony & Guy rundt hjørnet litt opp i gata!

Men kunne tenkt meg og hatt han med på shopping!!

Skrevet

Han skal liksom gi terningkast i se&hør for klærne til kjendiser.

Legg merke til en ting: de han omgåes og er venner med får alltid høyt kast, samme hvor jævlig de ser ut. Han er jo bestevenn med Pia Haraldsen, Hilde Lyrån (som ser ut som ei gammel vulgær hore), Hanne Krogh, Lene Alexandra, Aylar og mange flere. Dæven om han kommer til å tore gi kundene fra salongen terningkast 1! Synes han er innhabil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...