Lykken_er_tre Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Forventer småen sin ankomst om en 4-5 uker og lurer på hvor mye klær h#n trenger å ha på seg. Bor på sørlandet så håper våren har satt i gang, men skal jeg kjøpe strømpebukser ol til å ha under sparkebuksene? Holder det med body også bukse utenpå?
miba;-> Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 ville nok kjøpt 1-2 stk i allefall, just in case. Våren kan være lunefull, og hvis du enda er i tvil når du har fått bebiesen så kan du jo spørre de på barsel avd. de har jo masse erfaring med dette.:->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå