Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Synes det er så fint. Kunne gjerne tenkt meg et mellomnavn også. Noen som har gode forslag?
Den drygaste Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 lisa er kjempefint, syns det er finest alene jeg
frøken blå Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Liker Lisa. Søtt. Ikke fan av mellomnavn. Blir liksom litt sånn "klarte-ikke-å-bestemme-oss-så-vi-tok-begge-navna" av og til, særlig når de ikke passer særlig sammen. Men så liker jeg aller best korte og pene navn! =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Lisa er fint, men litt kort Lisa Emilie Lisa Sofie Lisa Kathrine
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Tenker også på Elisa, synes også det er kjempefint. Liker Lisa Emilie og Lisa Victoria.. Men er det kanskje fineste alene?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Liker det, og har alltid likt det!:-) (Skal sies at jeg er Simpsons-fan da)
hit og dit Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Lisa er eit søtt navn på ei jente, men ikkje på ei dame førtiårene.
sveis Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Lisa er kjempefint! Finest alene, slik som alle andre navn også er...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 En av bestevenninnene mine heter Lisa Marie. Syns det er kjempefint jeg=)
wirre;o) Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Hun heter ikke Presley til etternavn også? Er hun forresten fra Hobøl og har en bror som Aron?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Kjempefint Personleg liker eg ikkje doble fornavn.
Stratos med 3 barn Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tenkte på det til min, men det ble det ikke. Fint navn synes jeg
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Lisa er et veldig fint og søtt navn. Jeg hadde brukt det uten mellomnavn. Men vet om en som heter Lise Lotte, litt artig navn :=)
høstbarn:) Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes Lisa er et kjedelig navn jeg, siden du spør.... Ikke stygt, men kjedelig. Elisa eller Elise er finere, men "oppbrukt". Jeg er veldig kresen da;)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Fint dere liker det:-) Enig i at det kan være litt kjedelig, men synes det er vakkert, enkelt, kort og greit...
Dunder Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 Lisa er et superkult navn som jeg ønsket meg til datteren min, men har "desverre" fått en ny venninne med det navnet så da måtte vi finne på noe annet. Kjære snille Babygull, ikke ødelegg det nydelige navnet med et navn til! Dobbeltnavn sucks!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Nei, jeg tror ikke vi skal ha mellomnavn allikevel. Ser det blir nedstemt her også, hehe :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå