Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lisa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint. Kunne gjerne tenkt meg et mellomnavn også. Noen som har gode forslag?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lisa er kjempefint, syns det er finest alene jeg :)

Skrevet

Liker Lisa. Søtt.

 

Ikke fan av mellomnavn. Blir liksom litt sånn "klarte-ikke-å-bestemme-oss-så-vi-tok-begge-navna" av og til, særlig når de ikke passer særlig sammen.

 

Men så liker jeg aller best korte og pene navn! =)

Skrevet

Lisa er fint, men litt kort ;)

 

Lisa Emilie

Lisa Sofie

Lisa Kathrine

Skrevet

Liker det, men liker Elisa enda bedre ; )

 

Skrevet

Tenker også på Elisa, synes også det er kjempefint.

 

Liker Lisa Emilie og Lisa Victoria.. Men er det kanskje fineste alene?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Liker det, og har alltid likt det!:-)

 

(Skal sies at jeg er Simpsons-fan da)

Skrevet

Lisa er eit søtt navn på ei jente, men ikkje på ei dame førtiårene.

Skrevet

Jeg kjenner en lisa :) kjempe fint navn :)

Skrevet

Syns det er et kjempefint navn...

Skrevet

Lisa er kjempefint!

 

Finest alene, slik som alle andre navn også er...

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

En av bestevenninnene mine heter Lisa Marie. Syns det er kjempefint jeg=)

Skrevet

Hun heter ikke Presley til etternavn også? Er hun forresten fra Hobøl og har en bror som Aron?

Skrevet

Jeg tenkte på det til min, men det ble det ikke. Fint navn synes jeg :)

Skrevet

Lisa er et veldig fint og søtt navn. Jeg hadde brukt det uten mellomnavn.

 

Men vet om en som heter Lise Lotte, litt artig navn :=)

Skrevet

Jeg synes Lisa er et kjedelig navn jeg, siden du spør.... Ikke stygt, men kjedelig.

Elisa eller Elise er finere, men "oppbrukt".

Jeg er veldig kresen da;)

Skrevet

Fint dere liker det:-)

 

Enig i at det kan være litt kjedelig, men synes det er vakkert, enkelt, kort og greit...

Skrevet

Lisa er et superkult navn som jeg ønsket meg til datteren min, men har "desverre" fått en ny venninne med det navnet så da måtte vi finne på noe annet.

 

Kjære snille Babygull, ikke ødelegg det nydelige navnet med et navn til! Dobbeltnavn sucks!

Skrevet

Kjempefint navn - men må stå alene:-)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke vi skal ha mellomnavn allikevel. Ser det blir nedstemt her også, hehe :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...