Nagilimia Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Bestemte oss for å små prøve litt nå selv om jeg jobber i Oslo, men vært veldig klar over at det kan ta laaang tid, siden vi bare ser hverandre tor-søn. Forige mnd var jeg helt på tuppa. Hadde 100 symptomer og testa negativt, men det gikk bra det for det var jeg jo også forberedt på. Ble egentlig letta for da kunne jeg lese mer.. Ble egentlig litt stressa over å lese alt her på BIM så jeg begynte å prøve å kutte ut å lese for mye om det negative, men sugde til meg alt det positive om dere som har testet positivt før meg Denne mnd har jeg ikke hatt et eneste tegn. Testa i dag til morran fordi jeg kansje skulle på fest i kveld. DET VAR INGEN TVIL!!! Jeg er gravid :D Jeg har ikke fulgt noen kjærringråd, bare vært meg selv. Gira og småstressa på å bli gravid. Selvom vi hadde litt sånn innstilling at dette er den dummeste mnd å få det til på. Typisk at det klaffer da hehe! Det som også er litt surrealistisk er at samboeren min har mistet en som sto han veldig nær, så noen KOMMER, noen går Så fra bare sorg er det i dag bare GLEDE. Lille spire er hjerlig velkommen
tuppa prøvd lenge Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 gratulerer så masse!!:-)du må kose deg inne på første trimester og masse lykke til med spira!:-)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Gratulereeer sà mye!!! send oss andre litt babystòv da...à det klaffe for oss og snart!! lykke til!! klem
~talia~ j'06+10pp Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Å, gratulerer så masse....:) Blir helt gira av å lese alle de som er blitt gravide nå! Kanskje dette har en smitteeffekt?! *håpe håpe*
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Masse masse gratulerer og lykke til!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Gratulerer så mye med spire i magen:)Blir koselig med desember baby! En ekstra fin jule gave vil jeg si:)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Gratulerer så mye med spira. Koselig med en ekstra stor julepresang. kos deg med den voksende magen. Håper på julepresanger til hele gjengen her inne.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Gratulerer så mye:o) Kos deg masse under svangerskapet og den voksene magen!
ticalinda Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Å, gratulerer så mye:) Kos dere masse med spira!
Nagilimia Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk! Føler jo nesten at jeg kjenner noen av dere fra ikm uke 13/14. Dere har jo fulgt meg igjennom el-turen til sørlandet hihi!! Umulig å vite når jeg ble gravid egentlig, men jeg skriver dagbok. Og hvis jeg ble gravid på el-dagen. Ja, da er det et ekte kjærlighetsbarn som ble laget den 16.03 med skikkelig kroppsmasje m/oljer og sterarinslys hjemme etter tur på sørlandet. Var det dagen før var ikke stemniga like romantisk. Det var 1. gang med stille sex på besøk hos noen. Klønete m/ mye stille fnising og jeg trodde kansje ikke sambo ville klare å donere noen svømmere, men tilslutt gikk det hihi! Lykke til videre, smugtitter innom for å se hvordan det går med dere
Clemencia Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Åå, gratulerer så mye! Kos deg videre da :-) Måtte bare le litt av d siste alternativet ditt til når du ble gravid ;-) Stille, klønete sex med mye fnising, hihi! Hørtes jo egentlig veldig søtt ut synes jeg! Godt å høre om ekte kjærlighetsbarn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå