Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Er det null sjans for å bli satt i gang før tida når man plages utrolig mye med forferdelig bekkenløsning som nesten tar livet av en??!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Lurer egentlig litt på dette selv jeg da jeg plages med det samme. Men legen min sa at det iallefall var uaktuelt for meg å gå over tiden iallefall og det er jo litt trøst...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 jeg skal høre med legen min når jeg skal dit igjen.. klarer nesten ikke gå lenger. har så store smerter. hadde vært godt å blitt ferdig med det!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 jeg har hørt om flere som har fått innvilget tidlig induksjon grunnet sterke svangerskaps plager. du får bare snakke med legene din og be om å bli henvist til en av gynekologene på sykehuset du skal føde på. lykke til.
mine små alver... Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hei. Jeg blir satt igang 14 dager før termin pga bekkenløsning og tøff forrige fødsel. På riksen.Hadde ingen problemer med dette,det var faktisk jordmoren min som foreslo dette=) Så spør dere.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Okei. godt å høre! Da får jeg satse på at det går i orden for meg også!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg skal inn på sykehuset den 22april for å prøve og sette i gang fødeslene..skal får hinneavløsning og modnigsakupunktur for og se om det kan hjelpe og starte fødeslene ca 12 dager før termin.Fikk beskjed om å ta med bagen min! Blir satt i gang pga har hatt protin i urinene siden uke 24 og vektnedgang.
gutiina Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Tror det er litt annerledes med førstegangsfødene fordi de er ikke så lett å sette i gang som 2gangs pga man skal være litt moden når man bli satt i gang, hvis ikke vil ikke "fødselen" komme i gang slik den skal. 2gangs er visstnok mer enklere å ha med å gjøre når det gjelder å sette i gang fødsel 2-3 uker før termin, og er ofte moden rundt de tidene. Det var i hvert fall det de fortalte meg, men dette var jo på mitt sykehus. Kan godt hende de har andre "regler" der hvor du kommer fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå