DoubleTrouble Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Har tvillinger på 9 mnd som for tida bare snur seg på magen når de skal sove i senga si. Vi legger dem ned på ryggen men de snur seg fort rundt. Barna skal jo ligge på rygg med tanke på krybbedød, men hvordan få de til å ligge slik hele natta? Noen som har gode råd til oss?
hamsterpia Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Når de er så store at de snur seg selv begge veier, er det ikke noe problem å la de sove på magen. Mini er 7,5 mndr. og sover stort sett bestandig på magen. I begynnelsen snudde jeg han hver gang jeg oppdaget det, men fant ut at han sov mye mer urolig hvis han ikke fikk ligge slik han ville. Og når de er så store som 9 mndr så har de nok fått en favorittstilling. Jeg ville ikke bekymret meg, bare sørg for at de ligger rett på madrassen, ikke oppå lammeskinn, dyner o.l.
DoubleTrouble Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Takk for svar. Ser ut som de liker best å ligge på magen ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå