Gå til innhold

Hurra, jeg har termin i dag. Noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner og kjenner etter om noe kan være på gang... Var på kontroll i går og har 2 cm åpning, masse kynnere, blodblandet slim/uflod så noe må vel snart skje...

Kjørte på med en runde i halmen før vi stod opp i dag. Får håpe det setter fart på prosessen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke før om 5 dager, men gratulerer med termindagen :) Håper det skjer noe snart, høres ut som det ikke er lenge igjen før du får treffe nurket.

Har enda noen få dager igjen, men jeg merker ingenting jeg... :-S

Litt vonde mensmurringer, men det er alt. Kanskje vi får ta en runde i halmen vi og hehe.

Skrevet

Gratulerer med termindagen=) Hadde termin for 3 dager siden jeg, altså den 26..

Håper vi føder snart, føles litt rart å passere termindatoen..!:)

Skrevet

jeg har også termin i dag, men vet ikke om jeg er moden eller noe, siden jm ikke sjekka dette. men håper virkelig at noe skjer snaaaart!!

Skrevet

Jeg har også termin idag! Kjenner godt at det jobber inni her, men har allerede blitt lurt ett par ganger, så nå tør jeg ikke tro noe er på gang før det blir ganske så intenst! Kunne godt tenke meg en "runde" jeg og, men mannen her var litt for kjapp ut av senga idag......

Skrevet

Termin idag jeg og, men absolutt INGEN tegn på fødsel her i gården!! Har ikke hatt kynnere eller noe hele svangerskapet, så jeg får bare håpe at det skjer noe snart alikevel;)

Skrevet

Jeg har også termin i dag, men her er ingenting på gang...

Lykke til til dere alle, blir spennende å se hvem av oss som er førstemann ut ;o)

Skrevet

noen av dere andre med termin som har kjent noe enda??

her er det murringer og stikk i korsryggen, men er blitt lurt såpass mange ganger før, at nå orker jeg ikke tro på det før det kommer ordentlige veer eller at vannet går..

håper litt at det ikke skjer enda, siden jeg har blitt sjuk. tanken på å puste(det gjør sabla vondt å puste vanlig) gjennom en fødsel uten å være frisk -den frister ikke helt=S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...