Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 dere går lenge ? Hvis jeg går på butikken f.eks så blir magen hard og jeg får trykk nederst i magen etter 10-20 min . Jeg blir redd for tenk hvis det er fødselen som vil begynne . Det kan jo også være kynnere el at barnet legger seg nederst i magen og oppå blæra mi.. Men det føles så merkelig
Sota Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har det også sånn noen ganger og det er kynnerne mine som gir meg dette trykket. Jeg er litt over 23 uker nå og har blitt sykmeldt pga av mye kynnere. Hvis det plager deg mye synes jeg du skal høre litt med lege/jordmor om det.
*min lille sin!* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 hei . jeg har åsså sånt trykk nederst på magen da jeg går bare noen hundre meter , men jeg føles som det er "mens smerter" eller "må på do smerter" men ingenting kommer om du skjønner... er bare 18 uker ... å det er skikkelig vont når jeg må på do å tisse . da trykker det sinsykt .. vet du om noe tips?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Åi ! Eg har ikke smerter men bare nedpress.. Men det du har er sikkert livmorbåndene som strekkes. Hvis det er i lysken og oppover på siden av magen da. Det kan gjøre litt vondt å tisse for meg også enkelte ganger, men det er som regel hvis jeg har holdt meg lenge el at babyen har ligget oppå blæra mi. Jeg er i 25 uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå