Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har kjøpedilla!!! Med lav dollarkurs har jeg veldig lyst til å finne noe snadder på f.eks. Ebay, men nå klarer jeg ikke å se for meg noe jeg har lyst på! (LUKSUSPROBLEM!) Jeg har ingen interesse for dyre merkeklær, så det utgår. Noen som har noen tips? F.eks. elektroniske gadgets, stilige saker vi ikke har her i Norge osv.
Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 kjøp deg digital ramme - det er så kult vi fikk det til jul og ønsker meg en litt større en neste gang jeg skal kjøpe, den spiller av bilder og videosnutter kjempekul å ha i stua når vi har besøk osv
snene Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Haha, akkurat sånn innlegg jeg var på vei til å skrive inn! Helt hekta på ebay! Har begynt i perm og dagene går med på å lete etter gøye ting (gjerne baby). Er jo så billig! Har hittil blitt converse-sko i størrelse bittesmå og trumpette sokker (sånne som ser ut som ballerina-sko). Ellers bruker jeg ebay til kosmetikk, samboer blir veldig glad for t-shirts jeg finner der..
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 No må dere være forsiktig... det kan gå gale, jeg holder meg unna for greier ikke stoppe:)
ChellBell - har født! Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 De er ikke såååå dyre. De har til og med bleiebag! )
WildPrincess Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 www.nok200.com alle varer koster under 200 kr og er derfor toll frie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå