Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei jenter. Det sitter sikkert noen der ute som har litt peiling og erfaring når det kommer til sminke, så det jeg lurer på er mineralpuddret ID sammenlignet med mineralpuddret til Loreal og Isadora??? Selv bruker jeg ID pga problemhud, jeg må være meget forsiktig med det jeg har i ansiktet. Jeg bruker også MD og Dermalogica rens til huden. Så det er ikke noe billig afære dette. Så da tenkte jeg at om Id og de amdre produktene er av det samme mineralet så gikk det jo ann å spare noen kroner. Jeg blir kjempeglad om noen vil dele erfaringene sine :-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Har ikke erfaring med isadora og loreal sine men ID er jo spesial utviklet med tanke på problem hud.Og denne kan du jo sove med,det spørs om du kan gjøre det med loreal.Loreal er et merke som er mest sett på som kategori "film/teater" sminke det og max faktor.Så i veldig mange tilfeller er nok de for universale og masseprod. fokusert. Hadde fortsatt med ID jeg om jeg var deg...
Skoobidoo Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Jeg bruker også ID og elsker det Har ikke prøvd de andre mineralpudderene. Det jeg tenkte å si er at ID trenger ikke være noe særlig dyrere! Kjøper du i Norge blir man jo fort blakk, men bestiller du fra USA er det 50-60% billigere Husk også den lave dollarkursen!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Da tenker du gjennom strawberrynett og lockfantastisk?
Skoobidoo Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 nei, gå å ta en titt på: www.limebeauty.com Anbefales på det sterkeste!! Bruker den selv, og det tok 14 dager fra jeg bestilte til varene kom
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Hmmmm, litt vanskelig å finne riktige produkter. Er dette en side med bare ID produkter, altså mineralprodukter? Mye spennende der inne. og BILLIG! Jeg bruker medium beige, men de hadde ikke den der.
Skoobidoo Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 jeppjepp, bare ID ..ja er kjempe billig. Kostene er også mye billigere! Jeg bruker også medium beige, men tror de må være utsolgt for den akkurat nå. Jeg bestilte sist for 2 uker siden og da var den inne. Kommer sikkert tilbake igjen!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 ok, tusen takk. Bruker du rouge? Evt. hvordan finner man frem hvilken farge man må ha.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 hvilken farge i conseeler bruker du? om du bruker
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Huff nå ble det mange spm. her. Ser at det er en boks på 2 g. Er ikke den litt liten. Den jeg har hjemme kjøpt i Norge er 9 g.
Skoobidoo Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 hehe, sminke er viktig jeg har brukt WARMTH All-Over-Face Minerals på kinnbena isteden for rouge, men syns den er litt for mørk. Skal derfor kjøpe en lys rosa rouge, mener det ser litt friskere ut når man har sånn lys-medium hud! Bruker ikke concealer nå jeg. Tenke jeg skulle abefale "mineral veil" hvis du ikke bruker det allerede! Tas på tilslutt og gir en kjempe fin finish!! jo, den på 2 g. er ikke veldig stor.. likevel så varer den jo en god stund ettersom sminken er så "drøy".
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Hva er mineral veil? Skal man først ha på puddret og deretter dette mineral veil? Jeg bruker ikke concealer selv, synest puddret dekker ganske så godt... Må se etter en lys rosa roug jeg også, avhengi av det ja, må bare bruke opp den jeg har fra før, fra lancome,litt døryt å kaste den. Men merker at når jeg får urenheter så setter det seg som oftest på kinnbena der jeg legger rougen. tror nok at mineralrougen kan hjelpe litt på. Tusen takk for ditt bidrag BabyLove 87
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 14 dager er lenge. Brukte 4 dager til jeg fikk varene fra strawberrynet. kjempe fornøyd da jeg bestillte på mandag:) og de kommer fra hongkong:)
lille er født:) Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Hvordan er det med toll når dere bestiller??? jeg bruker og ID og når jeg kjøpte sist spurte jeg om forskjellen på dette og de billige, hudpleieren mente at isadora og loreal sitt var blanda ut med andre ting , men ID var helt rent.
kathrinemor Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 L'Oreal er litt bedre en Isadora - men ingen av dem er like gode som ID. L'Oreal sitter ikke lenge og IsaDora ser ujevn ut veldig lett.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Jeg lurer også på hvordan det er med porto og toll når man bestiller ID produkter gjennom limebeauty. Noen som vet?
Skoobidoo Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Toll og porto blir lagt til prisen automatisk når du betaler for produktene du har bestilit. Jeg tror jeg betalte 70 kr sist i toll og porto! Enkelt og greit
lille er født:) Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 det er jo ikke dyrt! da koster jo pudderet 220 istedenfor 390.... kosta 25 dollar så jeg
Flue på veggen Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 jeg vil anbefale en side jeg nettopp har bestillt varer fra: http://earthglominerals.com/minerals//catalog/index.php Her får du mineralprodukter til ett minimum av prisen og etter å ha lest hva andre sier om produktene på kvinneguiden.no så ble jeg overbevist til å bestille. Husk å ikke bestille for over 200NOK, da blir det fort mye dyrere på grunn av moms og toll. For 180kr fikk jeg foundatioin, concealer og 2stk børster til disse, ink porto. Håper på å få varene om noen få dager:) Verdt ett forsøk iallefall!
TulleiApril Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Har ingen erfaring med Isadora og L'oreal, men det finnes mye annet du kan bestille på nettet. Jeg er veldig fornøyd med mineralsminke fra everydayminerals.com og pureluxecosmetics.com. I motsetning til ID inneholder ikke disse vismutoksid, et stoff som enkelte reagerer på. Er også mange som syns at man blir veldig skinnende i huden av ID og derfor foretrekker andre merker. Har bestilt fra begge de nevnte stedene flere ganger og begge har rask og god service.
lille er født:) Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 earth-glo minerals var jo veldig billig da... lurer på om det er like bra som id da? 9 dollar for foundation.. hm, fristende men litt skeptisk
Flue på veggen Skrevet 30. mars 2008 #23 Skrevet 30. mars 2008 Ja, jeg synes også det var veldig billig. Fikk anbefalt siden på kvinneguiden.no av flere som hadde bestillt og var fornøyde der, og syntes produktene var svært gode. Er ikke mineraler,mineraler??? Og med en så liten sum kan det jo være verd å prøve?? Spent på å prøve det når det kommer i posten iallefall. Ellers bruker jeg strawberrynet.com til ALT!!! har handlet der iallefall 25 ganger på under ett år
Skoobidoo Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 må si meg enig med luna79 her.. litt skeptisk.. hehe. Men hvem vet, kanskje det funker bra? Du må gi oss beskjed da "TulleIApril" om hvordan det fungerer?
lille er født:) Skrevet 31. mars 2008 #25 Skrevet 31. mars 2008 Jeg klarte ikke å styre meg og bestilte fra everyday minerals:) 225 inkl porto, bestilte foundation, rouge, to øyenskygger, concealer og kost. det var et sett med 6 valgfrie ting til 32 dollar:) i tilegg fikk eg med fem valgfrie gratis prøver. Så nå er jeg veldig spent! På denne siden sto det mer om produktene og hva de inneholdt, tester, tilbakemeldinger osv. Det var også folk som hadde sammenlignet dise prod med ID sine, så da ble jeg overbevisst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå