Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Noen som har tatt det så tidlig? Har erfaringer eller noe de vil si?;o) Vurderer å bestille nå. Mest for å se kjønnet nå..
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Ser en del tar 3d ultralyd helt fra uke 12, så det går helt sikkert fint. Selv har eg bestilt 3d til uke 27 på majorstueklinikken. De anbefaler 3d ultralyd mellom uke 24-32 for best mulig resultat:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 heidu. jeg har ikke tatt det, men det er fult mulig.. som sagt, tar fra uke 12 osv. er anbefalt på ultralydklinikken rundt uke 28, men det har med at da begynner babyen å legge på seg litt mer på kroppen og annsiktet, slik at h*n ligner mer på sånn h*n er etter fødselen, og senere enn uke 33 begynner de å bli så store at det kan være vanskelig å se alt.. tror ikke det er noe problem å dra nå, blir helt sikkert fine bilder =)
bebi-i-magen Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 jeg var 21 uker første gang jeg var på 3Dmog bildene ble veldig bra:) veldig fornøyd:) så du kan trykt dra på det så tidlig:) og ja di ser tydelig kjønn da:) gjorde værtfall det oss meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå