Gurine Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har forsøkt å sende deg en pm. Har du fått den? Vennlig hilsen meg
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 ja men har ikke sett på den enda... liker best å svare her... litt mer "ork" å svare på pm hehe...
Gurine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Oki Takk for svar. Da kan jeg heller svare deg her Har vel ikke vært direkte prøver så lenge. Jeg vil ha en til, mens sambo er ambivalent. Men han hopper ikke av i svingen, så da kan det jo skje... Tror nok vi traff på el forrige måned uten at det ble noe resultat. Jeg har begynt med B12 sprøyter nå, for den er litt lav. Har også forsøkt sånn reiki energi sending. Jeg tar sink, men blir nok ikke hver dag, glemmer det av og til Kan liksom ikke be sambo ta sink, når han ikke helt er like mye med på prøvingen som meg Men forrige måned var han da "litt" med på det han også, for da pratet vi litt på det.. Vi får se hva som skjer fremover Så du noe på kjønn?
Gurine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Har forresten holdt på en del måneder uten å hoppe av i svingen, så jeg har hatt muligheter til å bli gravid. Har jo to jenter fra før også, men det er jo 4-5 år siden jeg gikk gravid sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå