Gå til innhold

Vondt i mellomgulvet.. Hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om noen andre vet hva det kan være?? Er 29 + 4 og har hatt disse smertene i noen uker nå. Finner ikke noe om det i noen av bøkene mine eller her forsåvidt..

Det er som om man har et stort blåmerke eller en muskel som verker på toppen av magen, klarer ikke helt å beskrive hvordan det er. Men er det noen som vet eller har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme og har vært plaget i alle svangerskapene. Vet ikke egentlig helt hva det er, men tror i grunn det har noemed magesyre å gjøre.. Får du fort halsbrann hvis du legger deg ned?

Skrevet

Hei mops.. nei har ikke noe særlig med halsbrann.. veldig sjeldent faktisk.. hmm.. nei vet ikke hva det kan være.. Noen andre som vet?

Skrevet

Jeg har vært påføden 2 ganger for å bli sjekka for det samme som du sier. Jeg fikk da, etter mange prøver, vite at magesekken blir veldig sammentrykt når babyen blir stor. Dette kan gi smerter. Men det kan jo også være andre ting, som starten på svangerskapsforgiftning eller noe. Jeg ville ha ringt legen/jm og levert en urinprøve, sånn for sikkerhets skyld. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...