Gå til innhold

Luft i magen hos diebarn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 3 uker som har en del vondt i magen. Får han ikke noe særlig til å rape, men han promper mye og det romler i magen. Han sutrer en del og knytter seg så det er tydelig at det er vondt. Vet ikke om det er noe jeg spiser eller om han tar inn luft når jeg ammer han. Har begynt med ammete for å se om det hjelper. Noen andre forslag? Hva bør jeg unngå å spise for at ikke han skal få vondt i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løk

brus

sterk mat

jordbær

sitrus frukter

..bør du ikke spise...

Skrevet

Noen flere?

Gjest calendulac
Skrevet

Start med å spise superkjedelig (type kneip med kokt skinke) og unngå melk noen dager, så kan du gjen-innføre litt etter litt og se hva han reagerer på. Systemet er så lite ennå, og det er jo veldig vanlig desverre å ha en del plager med magen i starten. Du kan kjøpe Minifom dråper på apoteket og gi ham, det spalter luften så det ikke blir så store ansamlinger. Det hjalp en del på min gutt. Han hadde også veldig nytte av massasje. Legg ham på ryggen, masser i sirkel med klokka, press bena hans lett oppover mot magen noen sekunder (med bøy i knærne, trekk knærne hans opp mot brystet hans liksom), hold noen sekunder og slipp opp. Det hjelper lufta til å komme seg videre. Bruk mye tid på å få rapet, gå lenge med ham over skulderen osv.

Lykek til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...