Gå til innhold

noen anndre som har stor mage i uke 11 og 12???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg aleine eller er det flere som har fått en real kul...har fått en sønn for litt over 1 år siden da men det har kansje ikke så mye å si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en svær mage jeg også, og har ingen fra før av... Så fortsetter det sånn, så eksploderer jeg på slutten ;-)

Skrevet

Hehe, jeg er 5+4, men har tydligvis stor mage... :/

Sønnen min (3 år) drev å snakket om babyen sin i dag, så jeg spurte hvilken baby?

Den du har i magen! (vi har ikke fortalt han om det)

Så jeg spurte, hvorfor tror du det er en baby i magen til mamma? -Fordi den er stor, sa han... :)

Skrevet

jajamän! Har fått en liten kula på magen. Er 10+5 idag och kan inte ha mina byxor!

Den började komma ut redan för 2 veckor sedan :-)

Skrevet

Det begynner å bli litt trange bukser her også. Hyggelig det da :o)

Vi har forresten termin samme dag og er fra samme sted "gullungen med spire" :o)

Skrevet

Er 10+3 idag og har hatt liten kul på magen i 3 uker allerede...Olabuksene går til nøds an å bruke enda, men da m hårstrikk i knapphullet, og glidelåsen åpen, hehe=) Og lang genser over! Men d aller mest behagelige er tights og tunika, min favoritt om dagen! Og ganske praktisk for å skjule magen for de på jobben!

Skrevet

jeg var på UL i ike 11 pga at legen min sa jeg var kortere på vei, jeg var da stor, kom til JM i uke 16, hun sa at hadde ikke jeg vært på UL i uke 11 så hadde hun trodd at jeg hadde tvillinger pga kjempe store mål, men når jeg kom lengre ut i svangerskapet og spess på slutten så var jeg ikke så stor lengre siden jeg vokste mest i beg å la meg likt når jeg kom nærmere termin. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...