Heldig mamma Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Spraya meg med Ambre Solaire selvbruningsspray i går, den satte virkelig farge! Men jeg har sprayet så ujevnt, stod på flasken at den virket like bra fra alle vinkler, HAH. Jeg var hvit fra før så dette synes veldig godt. skikkelig flekkvis oppover armene og på hendene. Helt mørk i armhulene. Ser absolutt alt annet enn bra ut. Har skrubba meg med skrubbsåpe lenge i dusjen nå, men det hjalp ikke. Noe annnet jeg kan gjøre? veldig skeptisk til å spraye over igjen på nytt. Så skal jeg selvfølgelig ut i kveld sammen med venner. spørs om jeg tørr det nå ja:(
Manhattan skyline Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hm... Ikke noe mirakelkur, men har noen forslag Ta deg en god treningsøkt så du blir skikkelig svett, dusj, og så gnir du fargen av etterpå. Har funket hos meg Jeg ville rett og slett klett meg i langermer. Det hjelper mye :-) Hvis du tør, ta en ny sprayrunde Og du, til neste gang - KREM er mye bedre! Smør på etter dusj, når huden fortsatt er fuktig for jevnt resultat. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå