HøstBaby <3 Elias Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hun har lokale å hele pakka, blir ren "jentefest" med alle hennes venninner for å feire hennes 45 år... Jeg er jo bare 19, bor alene nå når kjæresten er i millitæret, så jeg har ikke et hav av penger. Kan jeg kjøpe en fin blomsterbukett som jeg selv blir med å sette sammen, å et pent kort ? Jeg kommer liksom ikke på noe annet som jeg kan ha råd til som hun kan sette pris på.. Noen innspill ?
aprilspøk Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Det høres ut som en kjempe-koselig gave! Og drikker hun vin, er jo en flaske av dette deilig å få
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes blomsterbukett og et fin kort høres helt fin ut! Hun vet jo at du er ung og ikke har så mye penger. Det er tross alt tanken som teller!! Og hun får sikkert mye annet. Kanskje du kan finne ut hva som er yndlingsblomsten hennes, får du klaff på det, føler hun nok at du kjenner henne godt/ at du har tatt deg bryet med å finne det ut!
Hønemor30 Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Helt flott, blomster er alltid koselig ellers som nevnt over her, en flaske vin
1.gang84 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 hva med å få laget blomsteroppsats rundt ei vinflaske?har fått dette gjort flere ganger og synes det er så stilig! vinflaske til 100 lappen og så 200 i blomster så har du en nydelig oppsats!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå