skimre Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 flere som kjenner energinivået er lavt om dagen? her er det ikke mye å hente:o) får jeg satt på en klesvask å laget middag er jeg kjempefornøyd liksom...*hehe* flere?
Ane med lillegutt Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jepp, er ikke mye som skal til før jeg føler at jueg står der og puster og peser... Tok ned klærne fra tørkestativet, hang opp en ny vask og lette fram klær til neste maskin og var fullstendig utslitt... Gleder meg til babyen kommer ut så min kropp blir litt mindre å drasse på Har 13 dager til termin i dag...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Ja energien er på bånn her også... Har igjen 5 dager, og lurer på hvor i all verden jeg skal hente kreftene fra hvis det setter i gang snart? Men det går vel på et vis Gleder meg til å kunne ta på meg sokkene selv igjen uten å pese og grynte... Også å kunne stå opp av senga uten å måtte ligge i 10 minutter og finne ut ''hvordan skal jeg rulle meg ut i dag??''
grand danois Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 ja!!! jeg har så lite energi...jeg er helt utslit:( å d blir ikke bedre av å ha en mann som egentli ikke forstår:/ han gjør ting,men jeg ser at han egentli ikke sjønner hvorfor jeg er så sliten.... jeg har termin 11april.
skimre Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 *hehe* samme her saltpute! virker ikke som om det å gå med en diger mage, tungpusten og sliten i hele kroppen ikke er så lett å forstå... termin 10 april her;o) men han kan godt få komme snart!!! ;o)
*Timulia* Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Åååååå....så godt å høre at det flere av oss :-)
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 termin 10april her og....og energien er på bånn:(( og humøret er IKKE bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå