Gå til innhold

(inspirert) Hva er den VERSTE filmen du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg konkurrerer to filmer om seieren, men jeg tror jeg holder en knapp på World Trade Center. Det er det verste makkverket jeg noen gang har sett på et lerret.

Så kommer Pearl Harbour som en god nummer to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke navnetpå de værste egentlig, men "The Wave" og "Traffic" var utrolig skuffende opplevelser i hvertfall siden de hadde fått så god kritikk.

Skrevet

åhhh det er mange...som regel alle de uten noen kjente skuespillere..dårlig grøssere med tenåringskuespillere..hoho

Skrevet

Alle filmer med Jennifer Lopez. Ja, og så Titanic, da selvfølgelig. Pjuuuuuuk....

Skrevet

det første jeg tenkte på var Vanilla Sky, den med tom cruise - den var skikkelig ræva

Skrevet

High School Musical!!!

- Tror den bare ble veldig ille fordi jeg klarte å se den dubbet til norsk, æsj!

Skrevet

Filmer med James Bond. Har lidd meg igjenom 1 (for mannens del) + bruddstykker av andre. Synes det blir for dumt rett og slett.

Beklager alle JB fans ;o)

Skrevet

vanilla sky

på første klasse

og en del andre...

Skrevet

Pearl Harbour og sikkert mange fler...

Skrevet

Værste film på kino må bli Shakespeare in love. Den var kjedelig den..

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

den værste må være IDIOTENE. den var skjikkeli rævva

Skrevet

Er ikke sikker på hvilken som er verst, men den som skuffet meg mest var Titanic. Den likte jeg absolutt ikke!

Skrevet

Donnie Darko. Og jeg og x'en presterte å glemme at vi hadde sett den før, og glemme at den var møkk, så vi klarte å leie den èn gang til. Grrr...

Ellers troner jo typen "skrik" og andre tenåringspanikkskrekksplatters ganske høyt.

Skrevet

glitter med mariah carey.

ER DET MULIG

Skrevet

Stort sett alle som får femmere og seksere i dagbladet, men Den Brysomme Mannen tar kaka... Kill buljo var heller ikke noen høydare ;o)

Skrevet

Drømmefangeren. Begynte bra og skummel, men tok helt av og fantes ikke bra etter de første minuttene... Og så tror jeg Kristin Lavransdatter på første rad på "gamle" colusseum kommer som en grei nr 2...

Skrevet

vet ikke hvilken som er værst. men de jeg kommer på nå er:

vanilla sky

trainspotting

I am legend (will smith)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Å fy faen...Die Blechtrommel!!! Blei tvunget å se den i en tysktime på skolen, takk og pris har jeg greid å fortrenge store deler av den. Det værste av alt er at den har fått en oskar for beste utenlandske film!o.O

Skrevet

En norsk film som heter Salto, salmiakk og kaffe. Den er helt merkelig, og sambo og jeg satt bare som noen spørsmålstegn da filmen var ferdig.

Skrevet

land of the dead og andre idiotiske zombie-filmer! sambo kom hjem og var kjempestolt over å ha kjøpt en grøsser til meg.. den gikk av etter 10 minutter....

Skrevet

Jeg hare sett mange skuffendes filmer , men den filmen som jeg forbinder med ordet verst = FEED , Æææææsj ekkel film, ikke se den, fin slankekur da , yuk

Skrevet

Den pocahontas filmen med collin farrel! Holdt på å daue da vi så den ... så mye susing i siv og intetsigende scener a gitt!!

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

dark water eller hva den het. handler om et ektepar som havner i vannet med mange haier rundt seg, og etter 1 1/2 time blir han spist og hun tar livet av seg. rulletekst.

ser det er mange som har nevnt vanilla sky, og den er jeg uenig i. syns ideen er veldig god, dog ganske lik "the game". Vil ihvertfall ikke kalle den dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...