T@NE Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Sliter veldig med mageknip for tida, ei lita uke no. Spesielt morgener. Flere som har vært plaget med dette? Er i uke 36 + 2 Kan det være farlig? Skal til jordmor tirsdag.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 jeg hadde sånne smerter noen uker før fødselen,husker ikke nøyaktig hvor lenge før. Kjentes ut som mageknip og jeg gikk på do,da jeg fikk gått dit gikk det over. Når fødselen startet så fikk jeg akkurat samme smertene og trodde først at det var mageknip,men skjønte fort at det var det ikke. De magesmertene jeg hadde før kunne da kanskje være modningsrier eller kanskje det rett og slett var mageknip. Jeg var til kontroll samme dagen som fødselen startet og da sjekket legen om jeg var moden og da hadde jeg 2 cm åpning. Jeg fikk dagen etter en dag før termin. Så det kan jo hende du har modningsrier. Begynner det å nærme seg termin og du får ofte sånne smerter (tette) og vondere etterhvert så er det nok rier,var sånn til meg ivertfall. Håper du ikke ble skremt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå