Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vi skal bort en helg i slutten av april, og mini må jo da få flaske. Han tar den vanligvis greit. Men hvordan gir dere flaske på natta? Får han den i sengen sin, eller tar dere h*n opp?
MammaT2 + prøver Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 vi gir han den i sengen. når han e ferdig eller blir litt urolig tar vi han opp så han får rape.. av å til sovner han i fra rapen også.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi tar han opp,sitter på sengakanten i mørket å gir. Jeg vil ha henne på armen,for da kommer hodet litt høyere og faren for å sette i vranga blir mindre. Også lettere å reagere om man skulle få en sprutgulp eller om det skulle gå i vranga.
Prøvigjen Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Vi gir henne i sengen. Da spiser hun delvis i søvne, og sovner like fort igjen etterpøå. Tror hun ville våknet for mye dersom vi hadde tatt henne opp hver gang. Men det spørs jo kanskje hva babyen er vant til fra før...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå