Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg må si, etter å ha vært her en relativt kort stund i forhold til mange, at kranglesiden er den mest morsomme siden på hele BiM! Det er reine ord for penga her og hormoner i full blomst. Helt konge og meeeegeeeet underholdende, ha ha ha. Stå på kranglejenter! Velger å være
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg liker ikke altfor mye oppmerksomhet -er litt skjchennert a meg ;-P
Bare™ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Syns egentlig ikke kranglesiden er den beste. Det er så mye usaklige greier her. Som å gidde å kritisere hvordan folk ser ut? Hva hjelper det? Og folk som klamrer seg til forklaringer som ikke henger på greip.. Er det mulig. Det som gjør kranglesiden til et bra sted å være, er de som tar diskusjoner og debatterer. Ikke anonyme spyfluer som vil lage kvalm. Det er en krangle side, ikke en dritt side.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Enig;-) Har fått mange gode latterkramper av å lese her inne..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå