line_n & sara Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hvis en anonym starter en tråd, og feks svarer på den samme tråden etter at mange andre har svart, dvs at det er flere anonyme, så kan man signere HI (hovedinlegger) så skjønner de andre at det er hun som starta innlegget!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hovedinnlegger :-) Alts når noen skriver et anonymt innlegg slik som du nå og du skulle svart meg så kunne du skrevet f.eks "Hilsen HI" eller "HI her" for å vise at du er den anonyme osm starten tråden. Siden mange andre anonyme ofte svarer også, ikke alltid så lett å skille alle anonyme fra hverandre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå