Gå til innhold

Hva betyr HI???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis en anonym starter en tråd, og feks svarer på den samme tråden etter at mange andre har svart, dvs at det er flere anonyme, så kan man signere HI (hovedinlegger) så skjønner de andre at det er hun som starta innlegget!

Skrevet

Hovedinnlegger :-)

 

Alts når noen skriver et anonymt innlegg slik som du nå og du skulle svart meg så kunne du skrevet f.eks "Hilsen HI" eller "HI her" for å vise at du er den anonyme osm starten tråden. Siden mange andre anonyme ofte svarer også, ikke alltid så lett å skille alle anonyme fra hverandre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...