Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Babyen min er 3 uker gammel. Hu er mer våken nå enn før og griner mye, selv om hun har fått nok mat. Vil bare sove på armene og ikke i sengen sin. Spm er hvordan skal jeg "underholde" henne når hun er våken? Jeg kan ikke bare bære henne i armene i nesten 2 timer og ønske at hun sovner gjen...:-/ Er sååå fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjør. Noen som har gode råd/erfaringer? Takk for svar
line_n & sara Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hm..vanskelig å gjette hva som er problemet, men noen tips er å ta henne med til kiropraktor, kansje hun har noen låsninger som plager henne (det kan gi utslag i gråt, søvnprob, etc) mange babyer har låsninger i nakken etter fødselen. har du prøvd å gi henne flaske etter pupp? (sånn itilfelle du ikke har nok melk) det er vanlig at hun blir mer og mer våken, hvis du har problemer med å få henne til å sove lange lurer, kan du trille en lang tur! eller sette deg på uteservering å dytte litt på vogna! hvis hun kjeder seg, kan du kjøpe babygym, uro, eller ettellerannet du kan henge over henne, som hun kan ligge å se på. gjerne en babygym som har forskjellige innstillinger og som du kan variere "utvalget" litt i, feks tinylove (jeg har kjøpt masse leker i ettertid, som lar seg henge opp i den) har du forsøkt å legge henne litt tidligere, dvs før hun blir veldig trøtt, kansje hun er overtrøtt, rett og slett, og da er det vanskelig å finne roen! og da er det best å bli bært på, ja! hm..håper jeg kunne hjelpe litt, da! og forresten, ikke vær redd for å ta opp dette med helsestasjonen, de pleier å ha en del gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå