☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 jeg vil takke de som tenker på oss med hengepupper... de som lager sinnsykt gode BHer som gjør at mine slitne,hengete pannekaker kan se ut som flotte,struttende fjortiss pupper!! greit nok,kosta det meg 300 kr,men FAEN så verdt det.. jeg har da en mann som driter i hvordan puppene mine er i virkeligheten,og han liker dem sier han ( om det er sant er en annen diskusjon).. dere som er single derimot,vil jeg oppfordre til å ikke dra opp forventningene til potensielle beilere,de kan bli meget skuffa..
Sivalur Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 300 kr var vel ikke ille for en god bh? Hva slags kjøpte du og hvor? Trenger alltid tips om gode bh'er...
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 lindex =) er en stund siden jeg kjøpte den da,men den er søren meg god...de har sikkert flere gode der =) vet ikke helt hvordan jeg skal forklare bhen..?
Sivalur Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ok, tenkte kanskje du hadde funnet en 'super-bh'. Finnes jo mange gode rundt omkring, må bare prøve seg frem... slitsomt å kjøpe bh synes jeg.
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 jaaa jeg hater å kjøpe bher for jeg blir aldri fornøyd..men denne er helt super,må ha en ny en snart,kan jo ikke gå rundt med en bh,..bruker denne bare når jeg skalnoe spesiellt,kan jo ikke gå med denne hele tiden..usj..
lenej :o) Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 usj ja, dem heng nok mer no enn før ja... men alt eg har er sånne hello kitty og snoopy bh-er.. kansje eg sku kjøpt meg en normal bh?eg er jo liksom voksen da.. yndlingen er en med en indianer på - så står det Brave på den. og en bie som bzzzzz'er seg over hele greia... lene, voks opp!
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har også lindex-bh Balconette. Det er utrolig hva den gjør med lervene mine! hoho! Ser jo så fjong ut at yngre gutter ser på dem til og med... hihi
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 tror kanskje det er en sånn jeg også har den er liksom ikke delt? eller,den er delt,men den går liksom opp i midten ??
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 haahahha gutta bare: du bhar såå nydelge pupper.. meg og deg: du skulle bare visst hvordan de ser ut i virkeligheten,bretter opp bhen og puppa deiser i bakken.haahhahaha =)
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 http://www.underverker.no/pJbS2h.ips
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Den jeg har ligner veldig på denne: http://www.barenecessities.com/product.asp?siteID=K0Po8GYMDXA-anHbYOx%2FRzM6I4aGhs%2AQTA&redir=product:Wonderbra7234&referrer=mdsr&pf_id=Wonderbra7234&CC=AFC-LinkshareAffiliateLink&cm_mmc=stylebakery.com-_-mch-_-Wonderbra7234-_-NA
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2008 ahh =) nei da var det ikke samme =) hehe
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Jeg får fjortissjur av Sloggi sin (også lindex) Verri fornøyd asså! Men det som er så dritt med Lindex er at jeg er HELDIG dersom de har 2 bher inne i min størrelse i hele sitt sortiment:( (Biiiig babooooobies)
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har 85DD (egentlig 85E), det er heller ingen kurant størrelse akkurat. Men det hender jeg er heldig og finner no
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har funnet super-bh:en for små/henge pupper=) Har vel 3 stykker av dem=) Men kan ikke ha dem nå jeg er gravid, de er for små=( Cupen er forma sån at man får et skikkeligt fint løft og litt av en kløft mellom puppa;-P Elsker dem=) Eneste nakkdelen er at jeg må ned til Italia for å kjøpe dem, handler på en butikk som heter Golden Point. Regner vel egentlig med at den finnes gler steder i europa, men nå er vi relativt mye i Italia da. Den koster ikke mye heller, pleier å ligge mellom 15-18 euro og mange ganger har dem kampanje og, så man får truse på kjøpet=)
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. mars 2008 du også??? jada...i know how you feel...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Øy, vi har samme pupper, holdt jeg nær sagt. Iallefall samme størrelsen! *skummelt*
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 oooh! ikke rart vi er så populære, tillab! Må ha noe med puppene å gjøre En slags felles wow-faktor... *knis* Jeg syns faktisk puppene mine er finere nå enn de var etter eldsta. Vet ikke helt hvorfor... kanskje det er holdningen min til kroppen min som er endret?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kunne hoppa over strekkmerkene ass... Men med gode bher synes jo ikke de heller! Utrolig hva en bh kan fikse;) (da er det bare resten igjen da jo:p)
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 29. mars 2008 hei...jeg er med i DD(E) klubben..
Hva skjer'a?♂ Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Victoria Secret for oss med små til mellomstore slengere:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er av de heldige som ikke trenger legge meg på rygg for at puppene skal skli under armene, så takk til Lindex, som gjør at jeg kan samle puppene ved behov!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Målte puppene mine i går nå som jeg har slutta å amme, og de hadde heldigvis gått ned 2-3 cuper, så nå er jeg "bare" 75G...prøv å finn en BH i den størrelsen til 300 kr! Ja, prøv å finn den størrelsen i det hele tatt!!! Hengepupper har jeg hatt siden barneskolen (så "struttende fjortispupper" har jeg aldri hatt), E-cup har jeg hatt siden ungdomsskolen, men begge kjærestene mine har digga dem, og en potensiell beiler hadde aldri blitt skuffa for hadde digga dem han også!:-) Kan ikke si at jeg er takknemlig for noe jeg ikke har (finnes svært få BH-er til meg...ingen som tenker på oss med store jur), og jeg har kjempelyst på en snoopy-BH eller et korsett! Jeg er derimot j**** takknemlig for at jeg bor i Norge og kan få en brystreduksjon på statens regning (som sikkert er samfunnsøkonomisk i lengden for da slipper jeg forhåpentligvis sykedager pga ryggsmerter!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå