Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Lovet jo å gi en oppdatering påvår bitte lille diskusjon om en ny bil ble levert med full tank eller ei og jeg mente det burde være full tank og mannen mente den nok bare kom med en skvett. En skvett var kanskje ikke rett, den var nesten kvartfull, men måtte etterfylle nesten 60 liter selv (vel 80 liters tank) :-/ Jaja, viktigste var nå å endelig få bilen! :-) Og til det andre jeg spurte om en dag, det ER plasstil BeSafe izi Kid setet (*lettet*), altså i bredden visstevi jo at det ville være plass, men støttebenet gikk akkurat ned i gulvet på nederste hakket så da løste det seg av seg selv :-) Og så må jeg bare si, Å så godt det var med plass i bilen!!!!!! :-) Endleig kunne jeg feste alle 3 ungene i bilen uten å måtte tilte på setene til de to største for å rekke å feste selene og så skubbe dem tilbake igjen på plass. Nå er det slutt på oppskrubbede knoker :-) (en bieffekt av å måtte lirke hånden nedimellom to seter for å finne beltefesteren)
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Takk for oppdatering, jeg skal informere min mann om dette straks han våkner
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hehe.... Diskutert dere også eller? ;-) Vi har kjøpt oss en Volkswagen Caravelle, helt ny ja. Hadde en liten sedan før, LITT overgang kan man si, hehe...
Vesle mor Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 HE he det kan jeg skjønne.. Det er en helt ny verden med større bil... Lykke til med den...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Takk for det :-) Ja vi måtte handle litt før v hentet den og stresset med å klare å få plasss til alt i bilen, slik som vanlig, så skulle vi hive over alt i Caravellen og det var jo bar eå lempe innpå det og fortsatt var det eoner av plass igjen. Dette kan jeg virkelig bli vandt med ja! :-)
Kosego&Lille'n Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Så det er ikke vanlig at bilen har full tank? Vi skulle selge bilen vår i fjor sommer. Han som skulle kjøpe bilen klikka vinkel fordi det ikke var nok bensin! Var ca. kvart tank da. Jaja, det ble aldri så han kjøpte bilen da.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Biler som selges, samme om de er nye eller brukte selges normalt fra forhandler med rett i underkant av kvart tank. Det er liksom en uskreven regel. Ved privatkjøp er det jo annerledes, folk gjør jo litt det som passer dem...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Ja tror nok vi kommer til å sørge for at tanken i det minste er over halvfull når vi skal selge den andre bilen. Jeg mener nå fortsatt at man BURDE fått med full tank på en helt ny bil fra forhandler, men, men :-)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Hehe, tenk deg hva det hadde kosta forhandler i lengden a, i penger de hverken får igen eller får skrevet fullt av!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 De får legge det inn i prisen da! ;-) Det føles liksom bare litt kjipt å ha brukt en halv million kroner på en bil og noe av det første en må gjøre er å fylle diesel for over 600 kr, hehe...
Nit@™ Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Gratulere med ny bil! Ganske vanlig at nye biler leveres med ca kvart tank. Om forhandleren selger 30 nye biler på 1 år, og alle skulle leveres med full tank blir det jo snakk om ganske masse penger! Skal spares på alt vet du! Ønsker meg en ny Caravelle jeg også, men foreløpig får "gamlevellen" duge )
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 HAha, neida, har du akkurat hatt råd til å smekke ut så mye spenn for en ny bil, så får du jaggu stå for bensina sjæl:p (kjøpte nylig ny bruktbil til over 300 000 lapper selv, gjett om skuffelsen satt løst når vi måtte fylle den første ganen. Dieseldrog med 80 liters tank. OMG, aldri hatt så vondt ved siden av ei bensinpumpe jeg! 80 LITERS TANK?!?! Det er Visamishandling!)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Grattis iallefall, selv om det endre på 500 600,- for ny bil;) *flire*
g 05, venter jente Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Vi kjøpte ny bil for 2 år siden, og jeg regnet med at den ble levert med LITT bensin, men vi fikk den med FULL tank!
Zummi Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Hvis du stiller dieselbilen ved siden av bensinpumpa med intensjoner om å fylle tanken så tror jeg nok det kan bli noe dyrere enn bare prisen for 80 liter bensin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå