MinteMorKine Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 vi har kjøpt vetrineskap og tenkte vi skulle ha fine glass/vin glass osv i det, men noen andre som har annet og kan gi noen tips??
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hehe, flere ganger satt jeg å leste "vetrinær skapet" skjønte ingentig jeg-er det vanlig å ha da..hihi:o) Hvor stort er det? kommer helt ann på om det er et stort og bredt, eller et tynt ala ikea skap som man henger på veggen:o)
MinteMorKine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hehehe nå måtte jeg bare le:o) er et enkeltskap (ikke dobbelt:P) som er avlangt og rundt 2meter kjøpt på bohus er bombay serien.. (elsker den serien)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Det har blitt klesskapet til Mie Sofie:) har gardiner i vinduene, skrudd inn en stang så vi kan ha kleshengere der ble veldig fint:) før vi flyttet hadde vi vinglass og service inni der.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 http://www.bohus.no/default.asp?page=81&product=1129&p1129_v=1 dette?? dritfint!! Ville hatt finglass og servicet i det:o) Ser forresten at det staves vitrine:o)
MinteMorKine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 haha så det.. en skrivefeil jajaj.. pyttpytt. nei er dette http://www.bohus.no/default.asp?page=81&product=1128&p1128_v=1 er såå fint:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 åh, dritfint det og:o) Jeg ville hatt fine glass i, og kanskje en veldig fin og frisk blomsteroppsats i andre hylla.. f.eks hvis du har en farge som går igjen i stua, så ville jeg brukt den der:o) Ellers ville jeg bare hatt glass, eventuelt noen flasker med vin!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 I vårt vitrineskap har vi middags og kaffeservice og hele serien "Gammeldags Jul" fra Firkløveren. Samt litt vinglass.
Vesle mor Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Svigerinnen min har det skapet.. Hun har hele serien med bord, kiste osv.. Det er kjempe lekkert... Hun har middags og kaffeservice, vinnglass, dessertskåler og noen veldig gamle serverings fat i skapet..
MinteMorKine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2008 ja det hørtes bra ut, vin ja:) samler på rødvin så kan jo ha det der.. takk for innspillet da:o)
*Minnie Mus* Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 I vårt (det er et dobbeltskap da) har vi vin øverst, så en krystallbolle og vinglass, caffe latte glass under der og noe pent kaffe servise og diverse andre glass.... også er det noen elektriske salt og pepperstøtter og vannkaraffel inni der... Hørtes rotete ut, men det er det ikke altså he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå