3skatter Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 hvis dere skulle giftet dere, alt er bestilt og kjole er kjøpt. og så hadde dere blitt gravid.. ville vert 22-24 uker på vei på bryllups dagen. giftet dere? utsatt bryllupet? eller prøvd og få bestilt alt noen mnd tidligerer?
Gjest mphs Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Ville giftet meg. Men så var jeg 35 uker på vei da vi giftet oss:o) Vi kunne ikke hatt en finere dag og det er koselig å tenke på at jenta vår var med i maven:o)
3skatter Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 ja det tenker jeg og. blir siste ungen og da er alle barna med på en måte=) men det er den kjolen da... hadde dere planlagt det at du skulle vere gravid den dagen?
Gjest mphs Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ja. Jeg fridde da jeg var ca.5 mnd på vei og jeg ville gifte meg før ungen kom. Jeg hadde to delt "kjole" ikke hel brudekjole for det ble litt feil for meg. Men tror nok ikke det er så veldig vanskelig å gjøre om på en kjole om du får noen som er flinke til å sy til å gjøre det.
3skatter Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 tenkte og høre med salongen jeg kjøpte den på, hvis det fortsatt blir bryllup. takk for svar:)
Gjest mphs Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Lykke til med bryllupet:o) Veldig koselig å være gift syns jeg.
Sivalur Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hadde giftet meg. Vi skal også gifte oss senere i år og det blir ikke mulig å flytte det noe tidligere fordi vi tok første helgen som var ledig på både lokale og kirke. Så hvis jeg blir gravid så blir det bryllup uansett. Men vi har tenkt å vente med prøvingen til etterpå, men vet jo aldri, hender jo det skjer litt uplanlagt.
3skatter Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 hehe ja det hender!!! vi skulle vente noen mnd til men tok en svaaak positiv test (tror den var positiv i hvertfall) men tar en ny i morgen eller mandag så får vi ta det der i fra. har sendt ut invitasjoner og alt så da får det bare bli sånn
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Hadde gjort som planlagt, tror jeg
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Jeg var 15 uker på vei da vi giftet oss i sommer:) Dette var ikke planlagt, og jeg hadde allerede bestilt brudekjolen da jeg fant ut at jeg var gravid. Hun jeg bestilte hos hadde heldigvis bestilt den i en størrelse som var bittelitt for stor, for det er jo lettere å sy den litt inn enn å legge den litt ut=) Jeg blir ENORM når jeg er gravid (+ 23 kg første gangen og + 36 kg andre gangen), og "eser" ut over hele kroppen veldig tidlig i svangerskapet. Da jeg prøvde kjolen noen dager før bryllupet passet den akkurat!! hehe.. Trengte bare å legge den opp på lengden så hadde jo litt flaks også da:D Hadde jeg vært lenger på vei (--> hatt større mage) hadde Anja (hun jeg kjøpte kjolen hos) fikset det med nål og tråd så kjolen hadde passet likevel. Hvis jeg var deg ville jeg altså funnet en flink "sydame" (hvis ikke de gjør det i brudesalongen "din") så kjolen passer på bryllupsdagen, og gjennomført bryllupet akkurat som planlagt=)=)=) Lykke til!!
3skatter Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. mars 2008 å det var betryggende å høre at det går ann og sy de litt ut også. har funnet drømme kjolen nei hvis det viser seg at den virkelig er positiv så blir det vel bryllup.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Ja, alle brudekjoler kan legges litt ut. Hun jeg kjøpte hos sa ihvertfall at det alltid er litt ekstra stoff man kan jobbe med. Men det er mye lettere å legge inn enn ut da selvfølgelig. Heldigvis får man vel si;) hehe.. Det hender jo at man får noen kg ekstra uten at man er gravid også. Gratulerer med graviditeten og det kommende bryllupet forresten=) Det kommer til å bli en kjempedag!! Gled deg masse!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde giftet meg,Har vært i akkurat den situasjonen der=) Jeg oppdaga at jeg var gravid to dager etter at jeg bestillte brudekjole. Ringte til de som jeg hadde bestillt den hos og snakket med de, heldigvis hadde jeg valgt en god modell for å være gravid. De bestillte kjolen i en størrelse større, og den satt som et skudd. Var selvfølgelig litt i tvil, de første par dagene, men vi fant ut at vi skulle gjøre det, alle visste jo at vi skulle gifte oss den og den dagen. Mange hadde langt å reise og hadde allerede begynnt å ogdne med fri. Og vi hadde jo selv ordnet alt som kirke, festlokale, bil, hoteller til gjestene m.m. Gikk kjempefint, var ca 26 uker på vei. Koste oss masse på bryllupsdagen og hadde en utrolig bryllupsreise=) 2 uker i Skottland=) Gå for det dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå