Gå til innhold

Spyr av MME...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår mens jeg var borte på et møte i 1,5 time så ga sambo og svigermor sønnen vår 50 ml mme da han var sååå sulten. Sist gang vi prøvde gjorde vi det for å se om han sov lenger- da kom det opp igjen neste morgen.

Igår ga de han det fordi jeg ikke var hjemme og han var sulten, hadde pumpet ut litt men det var ikke nok- så de fyllte på med mme etterpå.

Da gikk det 5 timer så veltet det ut igjen i spy da jeg akkurat hadde lagt meg ned i sengen. Så måtte vi vaske han, bytte klær samt på sengen klokken tolv.

Det var HIPP økologisk mme, kan det være at han ikke tåler det. Men at han vil tåle andre merker? Eller hvis vi skal begynne å gi han det, bør vi begynne med mindre mengde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være mange grunner til at de spyr. Selv bruker vi Hipp mme og det fungerer kjempefint. Babyen spyr innimellom, kanskje pga dårlig form, eller at han spyr sammen med en kjemperap. eller at han har spist for mye..

Skrevet

Spyr ikke av mm, hverken igår eller andre ganger.

Kan han reagere på all mme, eller bare denne typen?

Skrevet

Vi opplevde det samme! Vi ga lille jenta vår på 7 uker mme en kveld da jeg har mindre melk om kvelden. Dagen etter kastet hun opp 5 ganger!! Vi måtte bytte til et annet merke. Vi fikk av helsestasjonen anbefallt NAN H.A.1 (hypo allergi) som du får kjøpt på apoteket. Vi bruker kun dette og nå går det kjempe fint.

Prøv å bytt merke. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...