Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vi har en fransk bulldog som er tre år. Da vi fikk barn, var vi litt engstelig på hvordan det kom til å gå, siden hunden tidligere hadde vært barnet i familien. Men det er bare morsomt å se hvor gode venner de er blitt. Snuppa er jo blitt mobil, og følger etter hunden og visa versa. Tulla finner en lekekloss og putter den i munnen til hunden og hun tar gjerne imot. Så bestemer hun seg for å ha den tilbake og stikker hånden inn i munnen hennes og henter den. Ikke noe problem. Hunden lar henne gjøre hva som helst. Hun skjønner nok at det er et barn. Brødbiter hun ikke vil ha kaster hun ned til hunden, som forøvrig vet at det er store sjanser for noe godt fra tulla. Men selv om de er gode venner, så lar jeg de ikke være alene sammen, skal ikke stole 100 prosent på hunden, eller hva tulla kan gjøre mot hunden. Bare så morsomt å se hvordan de har det sammen. Synd for hunden at det første ordet tulla sa var pus, men men...
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Å så gøy da. Vi har så veldig lyst på en slik hund. Men må nok vente litt til siden gubben er så lite hjemme for d er jo en del styr med en liten valp og i tillegg ha et lite barn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Vår tulle og pusen er bestiser. Det er så koselig, men jeg må jo selvsagt følge litt med. Tulla kan jo være litt hardhendt; dra i halen og slikt, så...men dersom jeg har henne på fanget, så kan pus finne på å komme og legge seg på hennes fang. Dersom jeg leker eller steller henne på gulvet, så er pus straks på plass og vil ligge inntil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå