Christoffer i magen Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har for andre gang nå på under en uke hatt brun utflod. Første gangen var det bare litt men idag er det masse. Med klumper i. (Sorry detaljer men...) Har kjennt liv idag så jeg vet ikke om dette er noe å bry seg om eller ikke. Det er jo ikke blod og det er vel positivt? Eller??? Noen som har erfart dette er vet noe om hva jeg bør og ikke bør gjøre. Tusen takk på forhånd.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hadde jeg vært deg så vill jeg ringt til føden å spurt..Så er du iallefall på den sikre siden på hva du skal gjøre fremover:-) Lykke til:-)
Supermamm Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Har dessverre ikke noe erfaring å dele, men jeg mener å ha lest at du skal ringe føden ved blødniger så sent i svangerskapet. Det er vel bedre å ta en tlf enn å bekymre seg?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde også ringt føden om jeg var deg. Det er nok ikke noe farlig, men hvis man blør sent i svangerskapet er det lurt å ta en tlf bare for å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå