Gå til innhold

Ja ja, hurra for billigtester

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det ikke hadde vært for de, ville jeg ha vært ruinert :-) Har hatt så rare murringer i magen og så forferdelig oppblåst, nedre del av magen har vært som en ballong siste uka. Akkurat samme følelsen som da jeg var gravid sist (men mistet).

I dag på dag 29 testet jeg, men den var negativ - ikke antydning til noe strek der nei.. Tenkte å teste for vi skal kose oss med vin ikveld. Men trøster meg med at det er for tidlig, det er bare ca 10 dager siden el og jeg har ikke ikm før i neste uke, har sykluser på 31-34 dager.

Hvordan er det med dere andre damer i dag da? Hvor er dere i syklusen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Turva :)

Vi er nå i vår 12. pp. Når vi startet opp prøvingen svidde jeg av opptil flere tester hver måned, mens nå har jeg vel nesten resignert. Etter mange skuffelser, bestemte jeg meg for å ikke teste før jeg var omtrent helt sikker på at testen ville være positiv. Lenge siden godfølelsen var der, så nå har jeg ikke testet på leeeenge... Tror ikke vi lykkes denne måneden heller (dag 20 i dag tror jeg), men neste syklus starter jeg opp med pergo. Håper at det gjør susen :)

Siden du har såpass lang syklus, er det jo fortsatt håp for at streken kan dukke opp. Da jeg ble gravid med lillejente vår, fikk jeg ikke positivt resultat før flere dager over ikm, og da var den veldig veldig svak.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...