Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Testet negativt dagen før IKM (med CB digital), så det er nok bare en liten forsinkelse. Lurer på om jeg hadde EL litt senere enn jeg trodde, så jeg har bestemt meg for å vente med å teste til mandag eller tirsdag. Men så sakte dagene går!!
kei80 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Så spenndene!! Mandag eller tirsdag ja..Jammen flink!Krysser for deg!
tuppa prøvd lenge Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 åhh, kjenner til den der ja! jeg er 4 dager over idag og tiden har aldri gått så sakte før! jeg har testet negativ helt frem til nå.fikk et kryss istad men det forsvant igjen...typisk... har du noen tester liggene da? du kan jo ta en i dag for å se liksom?:-) masse lykke til!!:-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Takk! Jeg har savnet å være her inne, det er så mange koselige mennesker her! Huff, det er lenge å vente, men er bedre å gå med håp enn å få den kjipe negative testen! Ja, vi er egentlig ikke prøvere, men jeg kjenner nå at jeg gjerne kunne tenke meg en liten til! ;-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har bestilt test fra billigetester.no, men vi får se om de kommer i dag. Hvis de gjør det, blir det vanskelig å vente. Men jeg tar uansett med morgenurin i morgen, da. Leste innlegget ditt, tuppa. Jeg testet med fullt kryss dagen for IKM da jeg var gravid. Men det er veldig forskjellig det der. Noen produserer hcg sent, og den testen høres rar ut. MEN - et kryss er et kryss! Har du mulighet til å kjøpe en CB digital der du bor? Da får du klart svar. Men jeg er ganske sikker på at du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå