Spanskeflua Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Driver å pusser opp i kjelleren, et kjellerhull uten vindu. Akkuret der man kommer ned trappa,og går videre inn til vaskerom,boder og 1 soverom. Har tatt det ganske lettvindt,lagt strie på 3 vgger,og malt det i eggeskall-farge. På den siste veggen har jeg lyst å ha noe annet,en tapet ol. Problemet er at det er en murvegg under bakkeplan,og fagfolk sier men ikke bør legge tapet rett på den veggen. Da må man lektre ut og legge plater på før man kan tapetsere. Så nå er vi litt i villråde hva vi skal gjøre...blir vel bare å male veggen, men jeg vil da ha en kontrastfarge på veggen. Ikke så mørkt siden rommet ikke har vindu,men en varm "midtimellom" farge. Hvilken farge står til eggeskall? Jeg har lyst på orange,men mannen har lyst på turkis. Ser for meg at turkis ikke blir fint,da eggeskall går i en bruntone...?? Noen kreative sjeler som er oppe så tidlig på morgenen som har lyst å hjelpe meg?????
Spanskeflua Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2008 Noen kreative sjeler som er oppe nå da??
wireless wife Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Kommer veldig ann på hva du skal bruke rommet til. Men, du må får all del ikke velge turkis nei. En varm og en kald farge må være NØYE planlagt før de kan passe sammen. Velg noe i en varm fargetone. Gultoner, rødtoner eller bruntoner. Men jeg ville lektet ut veggen først ja. Er ikke så kostbart. Bare litt matrialer. Det er veldig kjeller ut å bare male rett på murveggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå