Gå til innhold

flere som er oppe nå eller..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*gnirsegiøynene*

god morgen tøttene!!!

jeg er trøtt....

er vel prisen man må betale for å vekke de små for at de skal i barnehagen,da vekker de oss i helgene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt poeng, Kine :) Her er det minsta som er oppe, hun våkna 0630 idag. Eldsta er skikkelig B-menneske, så jeg blir overrasket om hun er nede fra loftet før 09 idag.

Skrevet

haha godt en de er det da ;)

6.30 ja,jeg skal vel ikke klage....fikk sove en time lenger enn deg da...

Skrevet

God morgen til deg også! Jeg våkna av meg selv kvart på sju, skikkelig miljøskada vet du.... Men da fikk jeg i meg frokost og kaffe FØR poden våkna, synes egentlig det var greit ;-)

Skrevet

Hender det er sånn her og... sjelden jeg våkner FØR ungene riktignok, men det er jo typisk at de ene dagen i mnd det er jeg som får sove utpå, så er jeg lys våken klokka sju ::(

Skrevet

ååå så herlig da =)

skulle ønske jeg var a menneske...

Skrevet

Bortskjemta! Ikke har du spøkelser i huset heller. Her ble det plutselig iskaldt i stua inatt når jeg satt og dibba... ekkelt. Har vært mye sånn i det siste.

Skrevet

I svarte! Det sto eldsta opp! Kanskje hun lukta at det begynte en prinsessefilm på tv?

Skrevet

Hver søndag er min sovedag, da står samboeren opp med gutten - men får jeg sove da? Neida....Noen ganger suger det å være a-menneske ,-)

Skrevet

haaha =)

huff,det er godt det ikke spøker her,da tror jeg jeg hadde klikka ...men det trenger jeg vel ikke si flere ganger her inne.hhehehe..

Skrevet

hehehehe men det er jo ganske praktisk da ;O)

Skrevet

våknet 6 jeg. rett på wow hehe

Skrevet

Jadda....fler som er våkne her og.....gjeeeesp.....

Gikk og la meg vannvittig tidlig (til meg å være) i går og har jo sovet i 11 timer.......trøtt alikevel da:)))

Nå er det bare minsten som sover her.Ellers full fart.....

Skal finne på i dag da tro?

Skrevet

jepp, vært oppe siden kl 7.

Skrevet

Her er vi oppe ja du=)

Snuppa sto opp før halv 7 og satte på disney..Sambo dro på jobb før 7 og poden sov til halv 8..Så da måtte jeg opp litt før 8 også!

Skrevet

Mannen min skal ikke på jobb idag. Men han skal på jakt... dermed må han jo få sove ut.... (ARGH bortskjemte dumme mann). Så jeg blir nok aleine med ungne i hele dag mens mannen er på sjøen. Ringe mamma? Tror nok det ja :)

Skrevet

i dag sov vi faktisk til klokka var halv 8! leenge siden mini har sovet så lenge! vanligvis står vi opp litt før 6... godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...