Gå til innhold

2 mndr igjen i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hjelpes, som tiden går fort nå..

Det eneste som mangler nå er morgengave til min kjære, og rulling og pynting av 85 servietter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 mnd igjen her også! Får en sånn blandingsfølelse som sier "jippi/hjelp" jeg. Gleder meg masse masse til dagen endelig er her :-) Men kjenner nervene kommer snikende dag for dag nå...

Lykke til de siste forberedelsene. Vi er også i god rute med planlegging føler jeg, men har litt mer igjen enn deg. Må bli ferdige med persongalleri/meny/bordkart-heftet, få renset kjolen min etter den er sydd inn ferdig, levere ringer til gravering og pussing, gjøre ferdig gaveesker/bordkort og selvsagt pynting da, men det gjør vi dagen før vi. Morgengave har jeg heller ikke kjøpt enda, men vet hva jeg skal kjøpe.

Skrevet

9 uker igjen i dag :-) Talte over og bra det ikke var 8, synes jeg... Kommer jo et par utdrikningslag før den tid også :-)

Skrevet

Og med å lese svaret ditt, hadde jeg også plutselig masse mere å gjøre.. hihi..

Hvor skal du gifte deg?

Skrevet

Hehe :-) Gifter oss i Notodden kirke. Dere da? 31.mai på oss. Synes å huske at det er deres dato også??

I tillegg til det jeg nevnte, kommer møte med prest og fotograf.

Skrevet

Prest og fotograf også ja.. Har booket, men ikke samtalen enda. Brudekjolen min har ikke kommet enda, og den må sys inn litt. Den var ventet inn til butikken før påsken, så den er vel like rundt hjørnet. Bestilte meg også korsett fra axfords.com, men den har heller ikke kommet.

brudepikekjolene må hentes, og sys littegranne inn.

Brudebuketten og knappehullsblomster har jeg heller ikke bestilt. Begynner å bli mye som ikke er på plass når jeg begynner å tenke meg om.

Bryllupet skal holdes i gamlebyen i fredrikstad.

Skrevet

Ja, det dukker alltids opp litt vet du... Men 2 mnd er jo forholdsvis god tid likevel. Hvertfall når de store tingene er i boks :-) og det bare er detaljene igjen "å pusle" med :-)

Skrevet

2. mnd. igjen i dag for min del :-) Fortsatt mye å ordne synes jeg...

Skrevet

2 mnd igjen i dag til eg er 25 år :)

Og 2 og en halv mnd til eg står brud, hihi.

Har stort sett bare ordnet kirke, sendte nettopp ut invitasjonene, sendt papirene avgårde.

Bordkort vet eg kossen skal se ut, så de skal vi lage når vi vet kem som kommer.

Bordpynten har eg fått ordnet og kjolen er i boks..

Må snart gå å se på dress til forloveden min tenker eg :)

Bare det e jo et slit, hehe.

Flere som har menn som haaaater å prøve klær??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...