Gå til innhold

Jaja..vi slapp vel ikke unna vi heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomstemann har fått spysjuka..:( Våknet i 22 tida i går og spøy...så vi har ligget på sofaen i natt...

Spøy og brakk seg kanskje 3-4 ganger, og har ikke spydd siden 24 i går..men nå er magen løs da..så da har det vel alt gått over til diare.:)

Og det liker jeg mye bedre..

Jeg og gubben vasker hender etc..hele tida vettu...

Bare venter på at en av oss andre skal få det...heldigvis er eldstemann borte i helga..så får håpe han evt slipper unna..

Æsj...jaja..sånn er livet!! Håper det er kortvarig..virker sånn på datteren våres!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff!hadde d i påska vi,jenta her spøy avogpåi 4 dager...ekkelt det der!!

samboe spøy i senga pga at han ikke rakk å våkne før alt måtte opp...!

husk at det er to sånna nesten like virus som går å man kan få begge to etter hverandre! så si til hele fam at de må vaske hender godt på skole/jobb selvom dere er blitt friske:) er det ikke nova virus det heter? herjer iallfall heeele norge! tilogmed jeg som aldri får spysyken ble syk,men jeg spøy ikke da hadde bare iherdig vondt i magesekken å var kvalm..

God bedring da!

Skrevet

æsj, dette har jeg også nettopp hatt!

Jeg spøy noen ganger iløpet av kvelden og litt utover natta. Det var ikke mange gangene, men føle meg elendig! Dagen etter var spysyka over..fikk diare en gang, og det var det! Var slapp dagen etter, men kom meg utrolig fort igjen! Har hørt om flere i ettertid som har hatt spysyka i så enkel form! Håper det ikke varer lengre for dere heller:o)

(jeg smitta forresten ingen med spysyka mi..varpå hytta med to andre familier, og ingen fikk det!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...