Gå til innhold

*dreamer* - 16pp

Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Har vært inne på bli gravid siden nå i ca 3 mnd, og har lagt veldig godt merke til deg:)

Er helt imponert over den positiviteten du viser. Spesielt ovenfor alle andre!

Du har svart på noen tråder jeg har skrevet også ,og det kommer alltid oppløftende og hyggelige svar fra deg!

Og selv om du har prøvd å få en liten spire i 16 pp, så virker du oppriktig glad på andre vegne når de får det til:)

Tar virkelig av meg hatten for deg altså:)

Sender deg en kjempe klem og skal krysse alt jeg har av fingre og tær og hår osv.... for at det klaffer for deg denne mnd:)

Du kommer til å bli en kjempe flott mamma:)

God helg:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne!!:-)

dreamer er ei knall jente!!

håper så utolig mye at hu får ei spire i magen sin!

Skrevet

Åååh dere er jo bare heelt fantastiske!!! Tuusen takk:)

Ble helt rørt da jeg leste innlegget ditt Heidi og Lucas Alecander, betyr så utrolig mye for meg!!:) Hadde en ganske dårlig start på dagen i dag med 3 timers søvn og negativ test, men etter jeg leste dette kunne ikke dagen min blitt bedre!:) Tusen takk!!!! Når det finnes så fantastiske jenter her inne så er det gjør det situasjonen med å prøve lenge mye lettere:)

Jeg blir kjempeglad når jeg ser at andre har klart det, og jeg håper så inderlig på alle andres vegne. Er jo ikke noe koseligere enn at det klaffer for jentene her inne. Håper jeg snart ser et jublene gravid-innlegg fra deg:)

Og tuppa, det betyr så utrolig mye for meg måten du støtter meg på og at du heier på meg! Håper av heeele mitt hjerte at du har en spire i magen!

Håper dere får en KJEMPEfin helg begge to!!!

Klem

Skrevet

Skriver under her jeg også:-) dreamer er en mega herlig og positiv og god jente!!!!!!!!!!!!!!!!

Utrolig trist du testa neg i dag vennen!!!!!!!!!!!!!!! Men jeg har fortsatt troen på deg denne pp altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du må ha en god helg nå, så krysser jeg alt jeg har for at den blir positiv på mandag!!!!!!!!!!!!!!!!

STOOOOOOOOOOOOOR KLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Skrevet

Tuuuusen takk!!!!!!!!!!:D

Du er jo bare heeelt fantastisk!!!!!!!

Du er også en megaherlig, positiv og god jente!!!!!!!!!:)

Tusen takk for at du fortsatt har tro på meg, begynner å miste litt motet selv.

Har kjeeeempestor tro på at det har blitt full klaff for deg denne pp´n!!!!:D

Ha en kjeeeempefin helg du og!!!!

STOOOOOOOOOR KLEMMMMMMMMMM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...