Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24 med nummer 2 nå, og i natt hadde jeg smereter jeg bare ikke kan forstå.

 

Føltes som om insiden/undersiden av huden fra halvveis på magen brant svei skikkelig.

Var ikke så intens smerte at jeg lå dobbel men utrolig ubehagelig.

Er der litt ennå men nesten borte nå.

 

Babyn sparka både i natt og litt nå på morran så har det sikkert fint.

 

Men var utrolig guffent sytnes jeg.

 

Jenta mi er bare 11 mnd også så husker da andre graviditeten relativt godt ennå og opplevde aldri noe slikt.

 

Lurer jo på om det kan være arret etter ks som strekkes eller noe, men følelsen satt liksom fra navelen og ned.

 

Noen som har hatt noe lignede?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ha ringt å prata med legen jeg,for sikkerhetskyld. Hørtes rart ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...