Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min nekter liksom å gå med på at det ikke er morgen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg er dessverre oppe..Holder på å pines av smerter her..:(

Da jeg la meg tidligere i natt,02.30(hadde smurt meg inn med selvbruningskremi 00.30-tiden og ante ikke at d tok så lang tid før den tørket inn,derfor så sent-måtte bare gå og legge meg før det ble helt tørt,var så trøtt,og begynte å fryse) hadde jeg begynt å kjenne smerter i venstre øre.Men det var ikke såå ille at jeg ikke fikk sove.Men voknet av en grusom smerter:(((((.Tror det er øreverk eller ørebetennelse! Etter å ha ligget og pint i ca 1/2 time måtte jeg bare stå opp og ta meg mertestillende,og da tok jeg 2 ibux + 1 parazet! og så sitter jeg her med en varmeflaske på øret.og det demper faktisk smertene,HELDIGVIS !

Har ikke hatt øreverk siden jeg var lita,men kan ikke huske at det var såå vondt:(.ørebetennelse vet jeg ikke om jeg har hatt.

Skrevet

Jeg er her, sitter i senga og klokka er 3 timer mer her saa det er ikke saa galt fint aa vaere oppe naa :)

Skrevet

Jeg er desverre våken... Sengebunnen på sambo sin side falt ut av sporet inatt, så vi har begge delt min side, pluss at vi ble vekket av bil-alarmen halv 6 til morran....

Æsj, vil sove mer, men kroppen er liksom ikke enig...

Skrevet

Våknet kl 06.40 av at det var en gutt på 3 1/2 år som mente at nå var det morgen. Jeg sto opp med han. Har hatt vondt i hele natt med vondt i hoftene, senestrekk osv. Nå vil jeg at babyen snart skal komme.

Skrevet

Jeg er våken, 2-åringen starta moroa kl 05.45 ;-)

Skrevet

Jeg er her :) Minsta våknet 0630 idag. Det er en time tidligre enn vanlig... i tillegg la jeg meg ALT for seint igår, så jeg er trøøøøøøtt!

Skrevet

jeg er våken også.. snuppa våknet kl 7... merker det er mye bedre nå.før våknet hun før kl 6.. nå er det jo lyst når man våknet 7 så da går det greit..;) men nå sitter hun å ser på barne tv... så slapper jeg litt av på sofaen..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...