Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 HEI alle samme! Jeg er 5 dager over IKM og har masse symptomer..... har ikke turt à tst enda r litt redd for à bli skuffa igjen mn mà jo gjòre de da sà tenkte à gjòre det til uka! Noen flere som skal?? Lykke til!!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 sjekk tråden IKM uke 14:) Der står alle som skal teste til uken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå