Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 ........hadde vært moro å høre svigermors versjon av saken. Alltid to sider av en sak. Så mange teite og lite tolerante, ikke minst rigide folk som finnes på dib - så er det kanskje ikke rart at svigermødre blir litt "råtne" mot sine respektive svigerdøtre????????
line_n & sara Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 signerer, ludderet! er glad for at min svigers ikke er av den typen! jeg blir griseirritert på litt dumme kose-kose damer! som feks hun jordmora i tv3 sykehusserien! får fnatt av henne!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hehe, ja kjenner meg igjen i det Ludderet skriver jeg og. Min svigermor er av den typen. Roper når hun snakker, vet ikke hva hun snakker om, og man må forklare alt med minste detalj så hun skjønner alt. Hun er veldig hyggelig og jeg er veldig glad i henne, men jeg blir nok litt lei og ja.. + at hun er så avhengig av dattera vår, at hun blir dårlig om hun ikke møter henne ofte nok, sier hun,- og da er vi der som regel minst en gang i uka! (litt for mye av det gode der ja).
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ikke godt å si, har en meget ustabil svigermor. En dag er jeg fantastisk, en dag hater hun meg, uten at vi har snakket i mellomtiden. Viss vi har møtt mine slektninger, er det fordi vi ikke vil ha kontakt med henne, viss barnet skriker og vil til meg, er det fordi ikke hun/pappaen får slippe til, viss pappaen står opp med han en dag, er det fordi jeg er lat og ikke bryr meg, viss hun ikke får det hun ønsker seg til jul (koster oftest minst 1000kr), bryr vi oss ikke om henne. Ikke lett å forholde seg til. I tillegg lyver hun, snakker stygt om alle barna/svigerbarna/barnebarna. Viss andre er i fokus, gjør hun alt for å være midtpunktet igjen. Egentlig bryr jeg meg ikke om hva hun måtte si, jeg vet hun er gal, noe alle hun har møtt mener. Dere som har noenlunde normale svigermødre, kan egentlig være veldig glade:) Og ja, jeg kunne gjerne klaget i timesvis om henne...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Svogermora mi er også nokså spesiell. Kunne skrevet en hel bok om henne. Jeg er sikker på at hun er "verre" enn alle deres andres svigermødre. Hun prater rett fra levra. Det er det største problemet. Og det er så synd. For ellers er hun jo grei. Hun er omtenksom. Ringer hver dag bare for å høre om vi har det bra (og det syns jeg jo er fint at hun gjør). Men hun sier så fantastisk mye dumt!!! Hun skjelte meg til og med ut i bryllupet vårt så jeg gikk skrikende hjem.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Ludderet. du burde vel egentlig ikke klage på andre at de er uintelligente og ikke kan prate for voksent vis! du er jo 10 år liksom;)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Kutt ut med det tullet! Skal ikke ludderet få lov å mene hva hun vil om andre akkurat som vi gjør? Herre Gud da. Hun er voksen nettopp fordi hun tør si hva hun mener. Mens vi andre bare signerer som anonyme.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Nå har ikke jeg klaget så mye over min svigermor her, men det kunne jeg fort ha gjort, for hun er forstyrret og sier mye stygt. Hadde man spurt min svigermor hva hun synes om meg ville svaret hennes avhenge av sinnstilstanden hennes og mengden inntatt alkohol (ofte høy), men hun ville neppe tatt frem godordene. Jeg har aldri sagt noen stygt til henne, men jeg gjør mitt beste for å ikke ha kontakt med henne, og hun får nesten ikke treffe barnebarna pga oppførselen sin. Dessverre forstår hun ikke sammenhengen mellom oppførselen sin og det at hun ikke får treffe barnebarna, så hun klandrer nok meg for det hele. Hun sier mye stygt om meg til telefonsvareren min (jeg tar aldri telefonen når hun ringer) og til slektningene sine, men de ringer oss nå og da for å minne oss om at de ikke er enige med henne, og det er jo hyggelig. Jeg tar endelig (etter å ha blitt lei meg for drittslengingen i årevis) min svigermors uttalselser med stor ro, for jeg vet at selv om jeg er langt fra perfekt, men jeg er et godt menneske med vidunderlige barn, snill ektemann og gode venner, og jeg gjør det jeg kan for å være grei og snill mot omgivelsene mine, og om min svigermor ikke er enig i det, så er det hennes problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå