Mom2Two Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Tusen millioner takk for kokeboken du sendte meg! Det var så utrolig snilt gjort av deg:-) Jeg har kikket masse i den allerede, og har funnet mye godt jeg skal prøve. Skal gi deg tilbakemelding etter hvert:-) Tusen tusen hjertelig takk, snuppa:-) *Sender mange klemmer til deg*
Mom2Two Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Det skal jeg love deg jeg ble når jeg åpnet posten også:-)
lenej :o) Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 så bra :) huff, må finne senga, eg frys... er skikkelig møkke full no, har da ingenting på nett å gjøre da... *misunnelig for all god mat du skal lage* ;-)
Mom2Two Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Du får finne dyna, den skriker i grunnen på meg også... Om du er i nærleiken får du comme innom på litt thaimat:-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Ja ikkesant hun er :-) Herlige jenta...
lenej :o) Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 ja, eg er så herlig.. men tenk tanken da, å bare kunne stikke innom sånn. så gøy det kunne vært. men! vi ble invitert på middag imorgen, til noen venna av oss i alta. lurte på å kansje dra.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå