hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har Leiden/protein s mangel,og går på klexane 40mg.hver dag. Min mor når hun fødte meg fikk alvorlige blødninger som førte til at hun i en kort periode lå døende/døde av blodmangelen.De fant ut når hun fikk sin første blodpropp at det var mest sannsynelig pga denne sykdommen. Hun er veldig nervøs for meg om dagen og har forhørt seg rundt,og nå har hun fått høre at det er en del leger som har begynt med å gi Leiden/APC resistens pasienter KS tre uker før termin. Men jeg har itillegg til denne sykdommen også vært utsatt for et veldig grovt overfall for et par år siden,og jeg har lidet ekstremt av fødselsangst i den siste tiden.Det føles ut som om jeg sitter å venter på å bli overfalt på nytt,og jeg klarer ikke akkurat å takkle denne tanken så bra... Føler egentlig at for mitt eget beste bør jeg søke på keisersnitt,for det er to veldig store og kan potensielt bli alvorlige problem... Men jeg er flau over å tenke på det og å spørre,for det er så mange som "skryter" av smerten og naturlig/vaginal fødsel.Jeg er jo også klar over at det er sunnest for ungen å bli født vaginalt,men jeg er veldig redd for at jeg entet fysisk eller psykisk ikke skal klare det... Skal selvfølgelig ta dette opp med JM,men tenkte jeg skulle spørre her først da jeg faktisk synes dette er flaut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå