Nagilimia Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Her om dagen døde pappan til en herlig familie i en bilulykke. Jeg orker ikke skrive så mye rundt detaljene... Noen som har tips på hva man kan gi til ei mor (god venninne) med to barn som har mistet mannen sin?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hva med å tilby henne hjelp med barna og avlastning? Hun har sikkert veldig mye å ordne rundt begravelsen, så tror nok det hadde vært godt å få litt hjelp Hvis du tenkte å kjøpe noe.. hmmm, det er vel kanskje litt tidlig ennå, men hva med en skikkelig dag på spa? så hun får slappet av og pleiet seg selv? Sånne situasjoner er alltid vanskelige, men hvis dere er gode venner og du vil stille opp, så gjør det 100% Hun kommer helt sikkert til å sette veldig pris på det. Tenker som sagt på barnepass osv, ellers hjelpe henne med leiligheten, praktiske gjøremål, selskap i ensomme kvelder osv osv
tingeling87 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 det hørtes ut som et godt råd det lioevr gav deg. venninnen din har sikkert masse å ordne rundt begravelsen. jeg vet ikke hvor gamle barna hennes er, men om de er små så skjønner de kanskje ikke helt alvoret i at pappa har gått bort. hvis jeg var deg ville jeg nok vært mye sammen med henne og tatt vare på barna hennes innimellom. venninnen din har helt sikkert nok med seg selv nå.. dette var veldig leit å høre. klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå